جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

لغو نمایش مستند ” داد” در تالار شهر با مخالفت مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد انار بدلیل عدم مجوز نمایش در هر مکانی اعلام شد در حالی که تمام فیلم‌های جشنواره عمار از سازمان سینمایی ارشاد کشور مجوز دارند و در واقع این روند برگزاریی جشنواره‌های فیلم در کشور است که عمار هم همه مراحل را طی کرده است.

 لغو نمایش مستند " داد" در تالار شهر با مخالفت مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد انار  بدلیل عدم مجوز نمایش در هر مکانی اعلام شد در حالی که تمام فیلم‌های جشنواره عمار از سازمان سینمایی ارشاد کشور مجوز دارند و در واقع این روند برگزاریی جشنواره‌های فیلم در کشور است که عمار هم همه مراحل را طی کرده است.

به گزارش ” انارما” شامگاه روز گذشته هماهنگی‌های لازم جهت اکران مستند ” داد ” در روز پنجشنبه پنجم اسفند صورت گرفته بود اما صبح روز اکران، نامه‌ای از طرف اداره فرهنگ و ارشاد انار به دست برگزارکنندگان برنامه جهت لغو اکران «داد» رسید و تلاش‌ها برای نمایش مستند در تالار شهر انار تا قبل از شروع مراسم بی‌نتیجه ماند.

به همین منظور دستور لغو اکران مستند داد در تالار شهر  انجام داده شد ولیکن عوامل اکران کننده این مستند، برنامه را  در مسجد صاحب الزمان ( عج) انار راس ساعت ۱۹ برگزار کردند و با استقبال خوبی برخوردار بود.

 لغو نمایش مستند ” داد” در تالار شهر با مخالفت مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد انار  بدلیل عدم مجوز نمایش در هر مکانی اعلام شد در حالی که تمام فیلم‌های جشنواره عمار از سازمان سینمایی ارشاد کشور مجوز دارند و در واقع این روند برگزاری جشنواره‌های فیلم در کشور است که عمار هم همه مراحل را طی کرده است.

همچنین بخش‌هایی از مستند « داد» از شبکه یک سیما نیز پخش‌شده و گفت‌وگوهایی نیز با کارگردان و تهیه‌کننده آن صورت گرفته و حتی مورد تحلیل هم واقع شده است که اگر مشکلی وجود داشت، پیش از این جلوی آن گرفته می‌شد.

به هر حال این مستند تاکنون در نقاط دیگر از جمله شهربابک ٰ رفسنجان ٰ کرمان و…اکران شده که اگرچه با دشواری‌های همراه بوده است ولی لغو مجوز نداشته و این جای تاسف است که اکران این مستند در شهر رویش‌های انقلابی جلوگیری به عمل می‌آید.

اکران دوم نمایش مستند ” داد” در انار یکشنبه شب هشتم اسفندماه در مسجد علی ابن ابی طالب (ع) واقع در خیابان شریعتی برگزار می گردد.

مستند «داد» به مدت۵۰دقیقه، در آن تعدادی از دانشجویان عدالتخواه به همراه یک مستندساز پیگیر برخوردهای امنیتی و قضایی ناروایی که با اعتراضات صنفی مختلف در سال‌های اخیر شده، از جمله اعتراض رانندگان در بندرعباس و شلاق خوردن کارگران معترض معدن آق دره می‌شوند تولید شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

مدافع جمعه 24 فوریه 2017 - 6:16 ب.ظ

اداره ی ارشاد انار بره جلوی برخی افراد رو ک ب اسم هنر و گروه های هنری و با هدف های شوم و از پیش تعیین شده دارن تو این شهر افتضاح ب بار میارن جمع و ارشاد کنه.واقعا باید ب حال مسئولین اناری تاسف خورد ک چشمشون رو ب روی واقعیت ها بستند و فکر میکنن مردم هیچی حالیشون نیست…جانم فدای رهبر..مرگ بر منافق..

بی نشان جمعه 24 فوریه 2017 - 7:58 ب.ظ

مرگ بر منافق
مرگ بر منافق
مرگ بر منافق

ناشناس جمعه 24 فوریه 2017 - 8:06 ب.ظ

وقتی که توی شهرستانی مثل انار فردی که بعنوان شورا از طرف همین مردم انتخاب شده هرکاری که به نفع خودش است انجام میده وای بحال جاهای دیگه…میگی نه برو کوچه شهدا ۹ ببین دارن روز تعطیل داخل کوچه فاضلاب مکنن.

ناشناس جمعه 24 فوریه 2017 - 9:04 ب.ظ

دموکراسی بیداد میکنه!!! … از شما بعید بود این حرکت..همون بهتره بری ب این تئاتر های مضحک و بی سر و ته مجوز بدی…

دهه فجر جمعه 24 فوریه 2017 - 9:22 ب.ظ

پس چی گفتن مجوز نداره عجب سایت های دروغ گویی پس چه جوری تو کرمون اکران شده اداره ارشاد حتی از کارهای مربوط به خودش هم بی اطلاعه واقعا جای تاسف داره به چنبن اداره ایی

معلم جمعه 24 فوریه 2017 - 9:50 ب.ظ

خوبی این اتفاقات این بود که ما فهمیدیم … هنوز زنده س خخخخخ
آخه از بس بابت رواج بی حیایی در یک سایت بهش گفتن و اعتنا نکرد همه فکر میکردن در قید حیات نیست اصلا

مدافع. جمعه 24 فوریه 2017 - 10:04 ب.ظ

برید خجالت بکشید.مسئولینی که داریدنون این انقلاب رو می خورید وکارشکنی برای پیشبرد اهداف انقلا ب می کنید!..برید به خاطر اون سایتی نامه بزنید که داره تو این انار بی ناموسی رو رواج میده..من که این مستند رو دیدم واقعا عالی کارشده..تا بتونم تبلیغشو می کنم..

شاهین جمعه 24 فوریه 2017 - 10:28 ب.ظ

چرافقط دوتاعکس اونهم ارپشت سر

اناری شنبه 25 فوریه 2017 - 3:49 ب.ظ

واقعا یک موسسه ای درانار بنام … که چند وقتی است ازطرف ارشادمجوز گرفته ببینید چه آموزش هایی ازچمله موسیقی غیر عرف دارند میدهند برای خانم ها اونهم ازآقایونی با ظاهرنا مطلوب وزننده فکرکنم بعضی خانواده هانمیدونند خانم ودختروشون کچا میفرستندوفقط سری به کلاس هاشون بزنید متوجه همه چیز میشوید دیگه ازارشاد اناراین جورچیزها بعیدنیست

ناشناس شنبه 25 فوریه 2017 - 6:43 ب.ظ

مجوزش بزارید تو سایت تا برا همه روشن باشه داره یا نه

الزهرا شنبه 25 فوریه 2017 - 11:24 ب.ظ

مجوز که داره از اداره ارشاد هم داره مجوز اکران هم ربطی به اداره ارشاد نداره سازنده فیلم باید مجوز بده

ناشناس یکشنبه 26 فوریه 2017 - 2:39 ق.ظ

اداره ارشاد انار عوامل جشنواره عمار را در داشتن مجوز پخش دروغگو خوانده است

بیاضی یکشنبه 26 فوریه 2017 - 9:40 ق.ظ

سلام با تشکر از این حرکت انقلابیتان ما هم اگر بخواهیم در روستایمان این مستند رو پخش کنیم از کجا باید تهیه کنیم؟ با تشکر

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی