جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان جزئیاتی از سن و محل شهادت شهدای گمنامی که قرار است در شهرستان انار دفن شوند اعلام کرد. به گزارش انارما ، مهدی ابوالحسنی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان در نشست مطبوعاتی با حضور اصحاب رسانه، […]

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان جزئیاتی از سن و محل شهادت شهدای گمنامی که قرار است در شهرستان انار دفن شوند اعلام کرد.

به گزارش انارما ، مهدی ابوالحسنی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان در نشست مطبوعاتی با حضور اصحاب رسانه، خبرگزاری ها و مطبوعات گفت: در ایام فاطمیه میزبان ۱۸ شهید گمنام خواهیم بود که یکی از آن ها شناسایی شده است و روز دوشنبه این مهمانان به شهر کرمان ورود پیدا می کنند که در فرودگاه کرمان برنامه استقبال از شهدا را برنامه ریزی کرده ایم و تا ساعت ۹ صبح روز دوشنبه مراسم استقبال از ۱۸ شهید را خواهیم داشت.

ابوالحسنی تشریح کرد: در شب دوشنبه مراسم وداع از شهداء در بیت الزهرا واقع در  خیابان شهید رجایی برگزار خواهد شد که برخی از این شهداء جزو شهدای غواص هستند، همان شهیدی که هویت او مشخص شد شهید حسن عبداللهی متعلق به شهر رفسنجان است.

ابوالحسنی در خصوص شهیدی که در شهر انار تشییع و  تدفین می شود، عنوان کرد: در شهر انار شهیدی را قبلا دفن کرده ایم که این شهید هم در کنار او دفن می شود و متعلق به عملیات بدر است که در شرق دجله تفحص شد و ۱۹ ساله بوده و در سال ۱۳۶۳ به شهادت رسیده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان در ادامه یادآور شد: در امین شهر انار نیز دو شهید دفن می شود که یک شهید ۲۰ ساله متعلق به عملیات بدر بوده  و در شرق دجله تفحص شده است و در سال ۱۳۶۳ به شهادت رسیده است و شهید دوم ۲۰ ساله بوده و در سال ۱۳۶۷ در منطقه زبیداد به شهادت رسیده است.

*عکس اسلاید تزئینی است

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ارش67 یکشنبه 26 فوریه 2017 - 11:28 ق.ظ

سلام بر شهیدان

... یکشنبه 26 فوریه 2017 - 3:20 ب.ظ

سلام خدا بر شهدا و امام شهدا و رهبرانقلاب

ناشناس' یکشنبه 26 فوریه 2017 - 6:48 ب.ظ

سلام همه ی ما آماده ایم برای استقبال گرم از شهدای عزیز

ناشناس دوشنبه 27 فوریه 2017 - 2:47 ب.ظ

خدایا ما رو با شهیدان محشور فرما

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی