شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

امام جمعه انار گفت سخنرانی های کنایه دار به دولت های قبل و خلاف مواضع رهبری نظام نه تنها مشکلات مردمان را حل نمیکند بلکه باعث میشود مردم در انتخاب مسئولانشان تجدید نظر کنند .

امام جمعه  انار گفت سخنرانی های کنایه دار به دولت های قبل و خلاف مواضع رهبری نظام نه تنها مشکلات مردمان را حل نمیکند بلکه باعث میشود مردم در انتخاب مسئولانشان تجدید نظر کنند .

به گزارش ” انارما” حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار ،در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به مبارزات سیاسی و اجتماعی حضرت زهرا(س)در قالب سخنرانی ها و رهنمودهای مختلف این حقیقت را گوشزد کردند که تنها راه ثمر بخشی و سامان پذیری دین و یگانه محور وحدت، پذیرش ولایت اهل بیت عصمت وطهارت است.

وی با اشاره به حجاب و عفاف حضرت فاطمه(س) و حضور سیاسی و اجتماعی ان حضرت گفت: حجاب و عفاف نه تنها مانعی برای حضور زنان در عرصه های سیاسی و اجتماعی نیست بلکه با رعایت آن میتوان حضور اثر گذار در جامعه و تمامی عرصه های سیاسی و اجتماعی داشت .

امام جمعه شهرستان انار با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مداحان و شاعران گفت: مداحان و شاعران باید در شعر و مدح اهل بیت (ع)جهت گیری های سیاسی و اجتماعی امامان معصوم را مدنظر داشته وبر این باور باشند که ائمه اطهار (ع)کارشان و رفتارشان سیاسی و دفاع از حق در همه عرصه ها بوده است.

وی افزود :بارها رهبر عالی قدر انقلاب اسلامی بر موضوع انقلابی بودن و انقلابی گری تاکید فرموده و موضوع نفوذ دشمن و جهاد کبیر را مطرح نموده و تاکید کردند که دشمن دائما دنبال این است که مزیتهای راهبردی ملت ایران را از بین ببرد.

وی در ادامه گفت: موضوع مذاکرات هسته ای و نتیجه آن این بود که قدرت هسته ای ایران را مهار کنند که تا حدی موفق شدند لذا رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید فرمودند که مذاکره و گفت و گو هیچ تاثیری در کم کردن دشمنی آمریکا ندارد.

امام جمعه شهرستان انار برخی مسئولان را از سخنرانی های حاشیه دار بر حذر داشت و گفت :سخنرانی های کنایه دار به دولت های قبل و خلاف مواضع رهبری نظام نه تنها مشکلات مردمان را حل نمیکند بلکه باعث میشود مردم در انتخاب مسئولانشان تجدید نظر کنند .

امام جمعه شهرستان انار با گرامیداشت ۱۴اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی گفت:مردم مومن و نوع دوست ایران اسلامی در روزهای پایانی سال ۹۵ با حضور در جشن نیکو کاری با اقتدای به سیره حضرت فاطمه(س) در تامین مایحتاج نیازمندان مساعدت نمایند .

وی از حضور گسترده مردم در تشییع شهیدان گمنام تشکر کرد و گفت:مردم شهرستان انار با تشییع سه گل پرپر و آلاله غریب و گمنام بار دیگر با آرمانهای آنها تجدید پیمان کردند و اعلام کردند که در راه حفظ مکتب قرآن و اهل بیت (ع) و دفاع از انقلاب اسلامی که میراث خون پاک این شهیدان است تحت رهبری های ولی فقیه در برابر همه دشمنان و مستکبران استقامت و ایستادگی خواهند کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ایجاد آتش و دود برای جلوگیری از سرمازدگی محصولات کشاورزی در انار

به گزارش انارما؛ با توجه به پیش آگاهی که به کشاورزان داده شده است کشاورزان برای جلوگیری از خطر سرمازدگی محصولات خود اقدام به آتش زدن سوخت‌های گازوئیلی و فسیلی کرده اند که با ایجاد دود از سرمازدگی محصو ...

یادداشت های خصوصی