پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار از کسب رتبه برترکشوری، توسط معلم اناری در جشنواره تجربیات برتر سال تحصیلی در حوزه سنجش و ارزشیابی خبرداد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار از کسب رتبه برترکشوری، توسط معلم اناری در جشنواره تجربیات برتر سال تحصیلی در حوزه سنجش و ارزشیابی خبرداد.

به گزارش ” انارما” ،  صبح روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه در جلسه مجمع عمومی مدیران و دبیران دوره متوسطه با حضور زنگی آبادی معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و ناجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار از خانم پروانه ستوده نیا از معلمان هنرستان باقرالعلوم امین شهر شهرستان انار که موفق به کسب رتبه برتر کشوری در جشنواره تجربیات برتر مدارس در حوزه سنجش و ارزشیابی تحصیلی شدند تجلیل بعمل آمد .

لازم به ذکر است سومین جشنواره تجربیات برتر سال تحصیلی ۹۵-۹۴ در حوزه سنجش و ارزشیابی  که در زمینه های الگوی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در محورهای ابتکارات فردی مدیران و معلمان اجرا شد؛ خانم پروانه ستوده نیا از فرهنگیان شهرستان انار توانست رتبه برتر این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

منبع : روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان انار

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

فاطمه پنج‌شنبه 9 مارس 2017 - 5:42 ب.ظ

تبریک میگم بهتون معلم مهربون .

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی