شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

دبیرستان نمونه دولتی شهید دستغیب گلشن موفق به کسب رتبه اول این تورنمنت گردید. به گزارش انارما ، تورنمنت درس ریاضی شهرستان های استان کرمان دیروز جمعه ۲۰اسفند در شهرستان رفسنجان برگزارشد که دبیرستان نمونه دولتی شهید دستغیب گلشن موفق به کسب رتبه اول این تورنمنت گردید. گروه سه نفره علی میرزایی،علی گنجی و مهدی […]

دبیرستان نمونه دولتی شهید دستغیب گلشن موفق به کسب رتبه اول این تورنمنت گردید.

به گزارش انارما ، تورنمنت درس ریاضی شهرستان های استان کرمان دیروز جمعه ۲۰اسفند در شهرستان رفسنجان برگزارشد که دبیرستان نمونه دولتی شهید دستغیب گلشن موفق به کسب رتبه اول این تورنمنت گردید.
گروه سه نفره علی میرزایی،علی گنجی و مهدی غلامرضایی دانش آموزان پایه نهم از دبیرستان نمونه دولتی شهید دستغیب در المپیاد ریاضی موفق به کسب رتبه اول در استان کرمان شدند و به مرحله کشوری راه یافتند که برگزیدگان مرحله کشوری به المپیاد ریاضی روسیه اعزام خواهند شد .

عکس و گزارش از روابط عمومی آموزش و پرورش انار

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

مخاطب شنبه 11 مارس 2017 - 7:02 ق.ظ

علی آقا خیلی خوشحال شدم خبر موفقیت تو و دوستانت رو شنیدم…امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید…

دايي شنبه 11 مارس 2017 - 9:14 ق.ظ

مرحبا مرحبا مرحبا

فلاح شنبه 11 مارس 2017 - 9:21 ق.ظ

درود بر مهدی جان دوستت داریم دایی

معلم شنبه 11 مارس 2017 - 4:08 ب.ظ

گفتنی است این گروه با امتیاز ۱۱۰ و با اختلاف فاحش نسبت به گروه دوم که فقط ۵۲ امتیاز کسب کرد حائز رتبه اول شد و به احتمال قوی بعد از ارسال کارنامه ترجمه شده ایشان به روسیه بدون شرکت در آزمون کشوری به مسابقات روسیه اعزام می شوند.

الزهرا شنبه 11 مارس 2017 - 11:07 ب.ظ

آفرین بر این دانش آموزان زرنگ

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

اسکان بیش از هزار و نهصد مسافر نوروزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار

به گزارش پایگاه خبری انارما، محمدعلی پورصالحی دبیر کمیته رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحدانار گفت: از ابتدای فعالیت ستاد اسکان دانشگاه در ایام تعطیلات عید نوروز، این واحد دانشگاهی میزبان همکاران و دیگر ...

یادداشت های خصوصی