جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

نبود نقدینگی و عدم تخصیص به موقع اعتبارات این پروژه که با پرداخت نشدن مطالبات پیمانکار همراه بوده است دلیل اصلی این پیشرفت ضعیف می باشد…

نبود نقدینگی و عدم تخصیص به موقع اعتبارات این پروژه که با پرداخت نشدن مطالبات پیمانکار همراه بوده است دلیل اصلی این پیشرفت ضعیف می باشد.

به گزارش انارما ، پروژه احداث پل تقاطع غیرهمسطح کمربندی انار که عملیات اجرایی آن از سال۹۳ آغاز شده متاسفانه علیرغم پیش بینی های مسئولین وقت در خصوص زمان بهره برداری و افتتاح پل که آن را سال ۹۵اعلام کرده بودند اکنون نه تنها  این مهم اتفاق نیفتاده ، بلکه پیشرفت لاک پشتی و ضعیف این پروژه موجب نارضایتی بسیاری از مردم انار شده است.

علیرغم اینکه در این مدت پروژه در حال اجرا بوده  همواره ماشین آلات عمرانی در محل پروژه در حال کار بودند امامیزان پیشرفت نسبت به زمان  ، رضایت بخش نبوده است.

طبق گفته یکی از مسئولین مربوطه ،نبود نقدینگی و عدم تخصیص به موقع اعتبارات این پروژه که با پرداخت نشدن مطالبات پیمانکار همراه بوده است دلیل اصلی این پیشرفت ضعیف می باشد.

عملیات حفاری و تغییر مسیر تقاطع غیرهمسطح کمربندی انار برای نصب شمع های پل از آبان ماه سال جاری آغاز شده و با توجه به مسدود شدن مسیر اصلی  ،عبور و مرور در کمربندی انار با توجه به حجم بالای تردد دشوار و خطرآفرین شده است.

در همین خصوص۲۱ اسفند ماه طی جلسه ای باحضور  طباطبائی فرماندار انار،معاون عمرانی ،فرمانده پلیس راه ،رئیس راهداری ، ناظر و پیمانکار پروژه عمرانی احداث تقاطع غیر همسطح در خصوص نصب تابلوها و ایمنی سازی این کمربندی جهت ایام نوروز همچنین بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه و رفع مشکلات پیش روی پیمانکار جهت تسریع در احداث آن تبادل نظر و اتخاذ تصمیمات مناسب صورت پذیرفت.

در این جلسه فرماندار انار از مسئولین خواست باتوجه به موقعیت استراتژیک شهرستان انار در ایام نوروز و آمار بالای تردد از این شهرستان تلاش خود را جهت بالابردن ضریب ایمنی جاده ها علی الخصوص کمربندی همچنین راهنمایی مسافران و نصب تابلوها برای جذب مسافران به داخل شهرستان انار و بازدید از مکان های دیدنی شهرستان بعمل آورند.

  امید است با استمرار پیگیری های سیدضیاالدین طباطبایی فرماندار انار و رایزنی بیشتر با نظریان مدیر کل راه سازی جنوب شرق کشور ،با تخصیص به موقع اعتبارات پل تقاطع غیرهمسطح کمربندی انار تا پایان نیمه اول سال ۹۶افتتاح شود.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

سحر خیز یکشنبه 12 مارس 2017 - 8:31 ق.ظ

هر فرمانداری این پروژه رو تمومش کنه تا ابد یاد و نامش در اذهان باقی خواهد مااااند…..

ناشناس دوشنبه 13 مارس 2017 - 4:28 ب.ظ

لاکپشتی چه جالب

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی