جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

به مناسبت گرامی داشت روز ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی(ره) و روز شهداء،  دانش آموزان دبستان پسرانه شاهد شهرستان انار با خانواده سردار شهید سید احمد صابری دیداری داشتند. در حاشیه این دیدار علی اکبری معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان انار گفت: ۲۲ اسفند در تقویم رسمی کشور […]

به مناسبت گرامی داشت روز ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی(ره) و روز شهداء،  دانش آموزان دبستان پسرانه شاهد شهرستان انار با خانواده سردار شهید سید احمد صابری دیداری داشتند.

در حاشیه این دیدار علی اکبری معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان انار گفت: ۲۲ اسفند در تقویم رسمی کشور ما یارآور مقام شامخ شهید و شهادت است تا فرصتی ارزشمند برای کارشناسی تاریخ انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس به ویژه تبیین سیاهه دشمنی های عمیق و همه جانبه جبهه سلطه و استکبار جهانی علیه ملت ایران و جمهوری اسلامی از اول تا به امروز به شمار می رود.

وی در ادامه افزود: شهداء انسان هایی از جنس ایثار و شهامت هستند و وفاداری به خون شهداء، عامل اقتدار انقلاب و نظام است و شما دانش آموزان باید حافظ این سنگر باشید.

در پایان این دیدار دانش آموزان جهت ادای احترام به مقام شامخ شهداء ، قبور شهداء را غبارروبی و عطر افشانی نمودند.

منبع: روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان انار

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

حسن سه‌شنبه 14 مارس 2017 - 9:02 ق.ظ

دیدار خیلی خوب است اما عوض کردن تابلو خیانت است

دانش آموز پنج‌شنبه 16 مارس 2017 - 8:06 ق.ظ

تابلو؟؟؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی