چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان انار از اجرای طرح طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان خبر داد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان انار از اجرای طرح طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ” انارما”  نخستین نشست امسال ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان انار عصر امروز سه شنبه ۲۴ اسفندماه با حضور امام جمعه شهر انار و اعضای ستاد در محل سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان انار برگزار شد.

حجت‌الاسلام منتظری امام جمعه انار در این جلسه با بیان اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و فریضه مهم اسلامی است، اظهار داشت:امر به معروف و نهی از منکر از جمله فرایض دینی به شمار می رود که دین مبین اسلام بر انجام آن تاکید فراوان دارد چرا که وجود این سنت الهی تاثیر به سزایی در رشد دیتی، فرهنگی و معنوی جامعه دارد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان انار تصریح کرد: طرح طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر از طرح‌های کلیدی امر به معروف و نهی از منکر است و در قالب اشاعه معروف‌ها و جلوگیری از منکرات به صورت تذکر زبانی در گروه، ناحیه، منطقه و استانی انجام می‌شود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام علی رئیسی در خصوص این طرح افزود : در طرح طلایه داران، معروفات و منکرات و مشکلات مشهود جامعه توسط گروه های ۱۰ نفره متشکلاز دو  بخش زن و مرد به عنوان افراد آموزش دیده رصد و تذکر داده می شود.

وی با اشاره به برگزاری طرح مذکور به صورت گروهی، ناحیه ای و منطقه ای، تاکید کرد: هر ناحیه متشکل از ۵ گروه ۱۰ نفری بوده و هر منطقه شامل ۷۵نفر می باشد که در طی مراحل آموزشی و دریافت کارت آمرین ترویج به تذکر لسانی انجام خواهند داد.

در پایان از ۹ نفر از فعالان برتر آمرین به معروف و ناهین از منکر که در دهه اول محرم امسال اقدام به امر به معروف و نهی از منکر در محل امامزاده محمد صالح (ع)انار انجام داده بودند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

من چهارشنبه 15 مارس 2017 - 1:22 ق.ظ

منکری بالاتر از حمایت بعضی از مسولان از سایت مروج بی حیایی و بی حجابی نداریم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی