پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024

امام جمعه انار گفت : تا کنون ۶۰ حافظ قرآن در شهرستان انار وجود دارد و جز اولین شهرستان است که بیشترین حافظ قرآن را در استان دارا می باشد.

امام جمعه انار گفت : تا کنون  ۶۰ حافظ قرآن در شهرستان انار وجود دارد و جز اولین شهرستان است که بیشترین حافظ قرآن را در استان دارا می باشد.

به گزارش ” انارما” حجت‌الاسلام منتظری صبح امروز ۲۶ اسفندماه در همایش تجلیل از حفاظ موفق قرآنی شهرستان انار که به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سال نو در تالار شهر انار برگزار شد اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری این همایش تکریم از افراد شاخص و حفاظ قرآنی و اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه است.

امام جمعه انار با بیان اینکه در این همایش از ۵۳نفر از حافظان کل قرآن کریم تجلیل خواهند شد، افزود: نباید فقط به روخوانی و روان‌خوانی و یا حفظ و قرائت قرآن بسنده کرد برای اینکه قرآن بیش از هر چیز انسان را به تدبر و عمل در آیات قرآن دعوت کرده است.

حجت الاسلام  منتظری در ادامه مراسم خاطر نشان کرد:  شهرستان انار نیز پتانسیل بسیار خوبی پس از راه‌اندازی بیش از ۲۰ خانه‌های قرآنی و موسسات قرآنی در انار و روستاها و اطراف شهرستان به وجود آمده است به طوری که ۶۰ حافظ قرآن در شهرستان انار وجود دارد و جز اولین شهرستان است که بیشترین حافظ قرآن را در استان دارا می باشد.

در این مراسم از ۵۳ حافظ،  موفق قرآنی شهرستان انار با اهدا لوح و جایزه به رسم یادبود تقدیر و تجلیل شد.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

محصل پنج‌شنبه 16 مارس 2017 - 7:37 ب.ظ

ممنون از انارما با ارایه گزارش.وماشاالله به شهرستان انار با تربیت حفاظ قرآنی. ..

الزهرا جمعه 17 مارس 2017 - 12:54 ق.ظ

چیز ارزش داری دادن یا نه حالا تقدیر خشک و خالی چه فایده خیلی زحمت کشیدند این حافظان واقعا

الزهرا جمعه 17 مارس 2017 - 12:56 ق.ظ

حد اقل اسمی از این حافطان هم مینوشتید خواهران اگه راضی نبودند برادران رو مینوشتید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی