پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن ایام نوروز و سال جدید را تبریک گفت…

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن ایام نوروز و  سال جدید را تبریک گفت.

به گزارش انارما ، در متن این پیام آمده است :

امیدوارم با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب؛ با عملی کردن راهکار های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال زایی، آسایش مردم را به خوشی جشن بگیریم.
بهار همیشه نماد رویش و شروع مجدد است.

بهار با طراوت خود همیشه در بیداری طبیعت زنده از خواب گران زمستانی تلاش می کند و زندگی دوباره را برای رسیدن به ثمره های خدادادی در جهان آغاز می کند که این خود می تواند درسی برای تغییر و تحول در هر زمان که انسان تصمیم بگیرد، باشد.
امیدوارم در این سال جدید که با نزول نعمت آسمانی پروردگار به بهار و طبیعت آغاز شده است، حال و سرنوشت همه به بهترین شکل رقم بخورد و احسن احوال در تمام ابعاد زندگی ما ملت ایران خود را نشان دهد و روز به روز با اتکاء به روش های اسلامی بزرگان اسلام، پیامبر (ص) و ائمه اطهار علیهم السلام، با عملی کردن راهکار های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال زایی و حضور قدرتمند در دنیا، با سرعتی مضاعف پیشرفت کرده و آسایش مردم را به خوشی جشن بگیریم.
آغاز سال ۱۳۹۶ به امید بهاری پر ثمر و حماسه حضوری دیگر در صحنه دموکراسی ایران، مبارک
احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار  در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

علاءالدین پنج‌شنبه 23 مارس 2017 - 1:40 ب.ظ

حاج احمد یه درس بزرگ برای همه ی ما ناامیدها هست و اون اینکه با هرسطح سوادی و هر سطح فکری میشه به بالاترین درجه در ایران رسید فقط باید قلابتو یه جای خوب گیر بندازی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی