سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در اطلاعیه ای از کاهش دما در روزهای پایان هفته خبر داد و از باغداران خواست مراقب سرمازدگی باشند. به گزارش ” انارما” در این اطلاعیه با استناد به اطلاعیه جوی اداره کل هواشناسی استان کرمان آمده است: از بعد ظهر سه شنبه به تدریج با نفوذ سامانه هوای […]

مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در اطلاعیه ای از کاهش دما در روزهای پایان هفته خبر داد و از باغداران خواست مراقب سرمازدگی باشند.

به گزارش ” انارما” در این اطلاعیه با استناد به اطلاعیه جوی اداره کل هواشناسی استان کرمان آمده است: از بعد ظهر سه شنبه به تدریج با نفوذ سامانه هوای سرد و کاهش دما  در شهرهای شمالی و غربی استان شامل ( #زرند، #رفسنجان، #کرمان، #سیرجان، #شهربابک، #انار ) خواهیم داشت.

مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان به کشاورزان توصیه کرد ضمن آمادگی کامل در روزهای چهارشنبه  و بامداد پنجشنبه برای باغات پسته تمهیدهای لازم برای تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز در جهت مقابله با سرمازدگی را انجام دهند.

در این اطلاعیه آمده است : بیشترین کاهش دمایی برای چهارشنبه شب رخ خواهدداد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

اناری دوشنبه 3 آوریل 2017 - 12:20 ب.ظ

خدایا نظرت بر نگردد

رضا دوشنبه 3 آوریل 2017 - 2:16 ب.ظ

انشالا که چیزی نمیشه فعلا که تو هواشناسی کمتر از ۳درجه بالای صفر نزده دعا کنید و نذر

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی