پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

رئیس فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ انار گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی این مرکز، ۱۳ماموریت مربوط به تصادف جاده ای منتهی به شهرستان انار توسط کارکنان اورژانس انجام شده است.

رئیس فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ انار  گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی این مرکز، ۱۳ماموریت مربوط به تصادف جاده ای منتهی به شهرستان انار توسط کارکنان اورژانس انجام شده است.

سیدحسین حسینی رئیس فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ انار در گفتگو با خبرنگار ” انارما” افزود: با اعزام ماموران اورژانس به صحنه های تصادف، ۳۵ مصدوم تصادف از ابتدای اجرای طرح نوروزی به مراکز درمانی منتقل شده اند.

وی اظهار کرد: پس از انتقال این مصدومان به بیمارستان، ۵ نفر به صورت سرپایی مداوا و ۳۰ نفر در مراکز درمانی بستری شدند.

وی ادامه داد: کل ماموریت های تصادفی و غیرتصادفی طرح نوروزی امسال اورژانس در استان به ۱۳ مورد می رسد، که از این تعداد متاسفانه ۳ مورد منجر به فوتی می باشد .

رییس فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ انار گفت: امسال ۳ نفر فوتی سرصحنه در جاده های منتهی به شهرستان انار گزارش شده که امیدواریم این امر در طول سال ادامه نداشته باشد.
حسینی افزود: همراهی مردم، مسافران و همراهان افراد حادثه دیده در این مدت با ماموران امدادی بسیار خوب بوده که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی