پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

اولین جلسه شورای شهر انار در سال ۹۶با حضور تمامی اعضا و شهردار انار در ساختمان شورای شهر برگزار شد…

اولین جلسه شورای شهر انار در سال ۹۶با حضور تمامی اعضا و شهردار انار در ساختمان شورای شهر برگزار شد.به گزارش انارما ، علی رحیمی شهردار انار در این جلسه و در خصوص اجرایی شدن عملیات احداث پارک آبان انار گفت: عملیات اجرایی این پارک از صبح روز سه شنبه ۱۵فروردین آغاز می شود و در تلاش هستیم ظرف دوماه عملیات زیرسازی آن انجام شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات آسفالت معابر شهر انار از شنبه هفته آینده گفت: برای آسفالت بودجه و تمهیدات بسیار مطلوبی در نظر گرفته شده است که آسفالت های فرسوده معابر اصلی شهر و آن بخش از کوچه های سطح شهر که ساکنین برای آسفالت اقدام کرده اند بیشتر در اولویت است.

رحیمی افزود: خیابان کشاورز از آسفالت مناسبی برخوردار نبوده و احتمالا بخشی از آن باید مجددا زیرسازی و آسفالت شود و شهرک علی ابن الحسین که ساکنین آن برای آسفالت اقدام کرده اند به زودی عملیات آسفالتش آغاز خواهد شد.

شهردار انار در خصوص بازگشایی درب جدید فرمانداری انار از سمت بلواری جمهوری اسلامی گفت: این موضوع در زمان فرماندار قبلی هم مطرح شد که آن زمان هم با مخالفت هایی در خصوص احداث مسیر سواره رو همراه بود که اکنون هم مجدا این موضوع مطرح شده است. موضع شهرداری و شورای شهر حفظ فضای طبیعی پارک و خودداری از قطع درختان برای بازگشایی مسیر می باشد.

وی افزود: بنظر می رسد عوامل فرمانداری هم با احداث مسیر پیاده رو از سمت بلوار جمهوری به طرف فرمانداری انار موافق باشند.

علی قدیری عضو شورای شهر نیز در این خصوص گفت: بهتر بود فرمانداری هم با طی کردن سلسله مراتب اداری مربوطه و دادن درخواست مکتوب به شهرداری و شورای شهر انار در خصوص بازگشایی مسیر از سمت پارک جنگلی اقدام می کرد تا بی قانونی در این خصوص صورت نگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

شهروند سه‌شنبه 4 آوریل 2017 - 6:41 ق.ظ

همچنان محله پایین گمون نکنا اسفالت کنن

ناشناس سه‌شنبه 4 آوریل 2017 - 4:02 ب.ظ

شهرک سجادیه بلوک آوردندپارک درست کنند جمع کردند ،حالا می خواهند پارک درست کنندبرای جای دیگر

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی