پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

کارشناس هواشناسی شهرستان انار گفت: بر اساس آخرین داده های هواشناسی دمای انار برای بامداد پنجشنبه تا حداقل یک درجه سلسیوس پیش بینی شده است.

کارشناس هواشناسی شهرستان انار گفت:  بر اساس آخرین داده های هواشناسی دمای انار برای بامداد پنجشنبه تا حداقل یک درجه سلسیوس پیش بینی شده است.

به گزارش ” انارما“؛ محمدهادی نجارزاده کارشناس اداره هواشناسی شهرستان انار  در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به وضعیت کنونی دمای هوای شهرستان ، اظهار داشت: هم اکنون ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۱۵ فروردین ماه دمای انار ۲۰درجه سلسیوس،که نسبت به دیروز درهمین ساعت ۷ درجه کاهش داشته است.

وی در ادامه رطوبت نسبی هوا را  ۲۴درصد اعلام کرد .

کارشناس  هواشناسی انار افزود: مرکز پیش بینی پیش بینی هواشناسی استان برای شامگاهان امشب و فردا شب نسبت به کاهش دما برای باغداران شهرستان هشدار داد به گونه ای که بر اساس آخرین داده های هواشناسی دمای انار برای بامداد پنجشنبه تا حداقل یک درجه سلسیوس پیش بینی شده است، که طبیعتا این دما میتواند در باغات پسته به کمتر از این میزان برسد.(هر چند الگوهای هواشناسی قابل تغییر است) .

نجارزاده عنوان کرد: بنابراین پسته داران و باغداران تمهیدات لازم را برای جلوگیری از سرمازدگی و وارد آمدن خسارت به محصولات کشاورزی بیاندیشند.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی