سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

فرماندار انار در جلسه تنظیم بازار شهرستان انار خواستار پیگیری کلیه اعضای ستاد تنظیم بازار همچنین همکاری اصناف جهت رونق بخشی به میدان میوه و تره بار انار برای رفاه حال مردم شد…

فرماندار انار در جلسه تنظیم بازار شهرستان انار خواستار پیگیری کلیه اعضای ستاد تنظیم بازار همچنین همکاری اصناف جهت رونق بخشی به میدان میوه و تره بار انار برای رفاه حال مردم شد.

به گزارش انارما  ، در روز چهارشنبه مورخ ۱۶فروردین اولین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان در سال جدید به ریاست فرماندار انار  و با حضور اعضاء ستاد تنظیم بازار و میوه فروشان سطح شهر در محل فرمانداری تشکیل شد.

 طباطبایی در این جلسه  گفت: تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم .قیمت گذاری کالاها . نظارت و بازرسی بر واحد های صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد و از جمله آن راه اندازی میدان تره بار است که ضمن تشکر باید این میدان تره بار به میدان جدید و بزرگتر انتقال یابد و با همکاری میوه فروشان رونق پیدا کند.

فرماندار انار از  میوه فروشان سطح شهرستان خواست میوه های مورد نیاز خود را از میدان تره بار با قیمت مناسب و کیفیت خوب خریداری کنند و از اطراف انار میوه وارد انار نشود.

نمایندگان میوه فروشان نیز در این جلسه از فرماندار انار جهت پیگیری راه اندازی میدان میوه و تره بار تشکر کردند که باعث شده مردم جهت خرید های خود به راه هایی دور و اطراف انار نروند.

در ادامه حضار ضمن بیان نقطه نظرات خود گزارشی از فعالیتهای بعمل آمده ارائه و جهت نظارت بیشتر بر بازار برنامه ریزی صورت پذیرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

شاهین جمعه 7 آوریل 2017 - 11:03 ق.ظ

میوه فروشی قادری کجاست

ناشناس یکشنبه 9 آوریل 2017 - 1:21 ب.ظ

شاگرداش گرون میدن دنبالش نگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرد……………………….

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی