جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

مراسم قرعه‌کشی و اعلام برندگان مسابقه بزرگ کتابخوانی “فریاد مهتاب” ،در شب میلاد امام جواد الائمه (ع) انار برگزار شد…

مراسم قرعه‌کشی و اعلام برندگان مسابقه بزرگ کتابخوانی "فریاد مهتاب" ،در شب میلاد امام جواد الائمه (ع) انار برگزار شد.

به گزارش” انارما” ، مراسم قرعه‌کشی و اعلام برندگان مسابقه بزرگ کتابخوانی “فریاد مهتاب” ،در شب میلاد امام جواد الائمه (ع) انار برگزار شد.

این مراسم باحضور حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار ، مرادی زاده فرمانده ناحیه سپاه و دیگر مسئولین شهر  در رواق امامزاده محمدصالح(ع)انار برگزار شد.

حجت الاسلام منتظری در مراسم جشن ولادت امام محمد تقی در رواق حرم مطهر امامزاده گفت:مطالعه سیره و زندگى ائمه اطهار و توجه به تلاشهاى علمى و سیاسى آنان نشان میدهد که آن بزرگواران چشمه هاى جوشان معرفت و گنجینه هاى علوم الهى هستند که چون چراغى پرفروغ و خاموش نشدنى در وادى جهل و ظلمت پرتوافشانى مىکنند، به طورىکه در عرصه علم و دانش، تاریکى را از بین برده و در حوزه سیاست امید حق ستیزان را نومید میسازند.
وی افزود : امام جواد همانند دیگر مامان معصوم داراى کمالات علمى و اندیشه هاى سیاسى در مرتبه اعلى است که بعد از شهادت پدر بزرگوارش، در کودکى، امامت و رهبرى شیعیان را به عهده گرفت و به ّ رغم مشکالت حاد جامعه مسلمین، نقش شایسته اى در راه گسترش دانش و فرهنگ حیاتبخش اسلام ایفا نمود.

گفتنی است بعد از تصحیح پاسخنامه‌های شرکت‌کنندگان در مسابقه کتابخوانی ” فریاد مهتاب” و بر اساس امتیازات کسب شده، کسانی که حائز شرکت در قرعه‌کشی بودند اعلام شدند.

قرعه‌کشی برای انتخاب نفرات برگزیده این مسابقه؛ یعنی کسانی که به تمام سوالات پاسخ صحیح داده بودند انجام شد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب سرکار خانم عصمت دهستانی،سرکار خانم نازنین دهستانی و سرکارخانم زهراپورفتحیان  برنده جوایز کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و قم و جمکران شدند.

قرعه‌کشی در دیگر سطوح نیز انجام شد و برندگان سیدحسین صابری ، رقیه مرادی زاده، مرضیه رضازاده، ربابه سادات جعفری، فاطمه رئیسی، علی صوراسرافیل، زینب سادات صابری، روح انگیز خادمی، احمد اسماعیلی و فاطمه اسماعیلی دیگر برنگان جایزه نقدی این مسابقه اعلام شدند.

شایان ذکر است سلسله مسابقات کتابخوانی در شهرستان انار به عنوان مسابقه دوم کتابخوانی ” تمنای وصال” در انار برگزار می شود.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه و تهیه کتاب می توانند به حوزه مقاومت ولایت ، فروشگاه شهدای غدیر و پایگاه های مقاومت شهرستان مراجعه نمایند.

جوایزی  این مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد.

 


آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی