شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

حجت‌الاسلام پناهیان در دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: رهبری احمق ها، آمریکا را نسبت به ۳۰ سال پیش ضعیف تر کرده است.

حجت‌الاسلام پناهیان در دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: رهبری احمق ها، آمریکا را نسبت به ۳۰ سال پیش ضعیف تر کرده است.

 

به گزارش ” انارما” به نقل از خبرگزاری دانشجو ؛ حجت الاسلام علیرضا پناهیان روز سه شنبه در جمع دانشجویان معتکف در مسجد دانشگاه تربیت مدرس گفت: ۳۰۰ سال پیش آمریکا قدرت مند تر از الان بوده اما به دلیل رهبری احمق ها این کشور اکنون ضعیف تر شده است.

 

وی با بیان اینکه رهبری در ایران هوشمندانه و در آمریکا احمقانه بوده افزود: آمریکایی‌ها با این همه امکاناتی که دارند نمی توانند خود را اداره کنند چون این کشور توسط بیشعورها اداره می‌شود.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه خاک بر سر آنهایی که روی حرف آمریکا حساب باز کرده اند افزود: زمانی ناو آمریکایی وقتی در منطقه حرکت می‌کرد قیمت ها بالا و پایین می شد اما امروز شاهدیم که با وجود این همه هزینه برای داعش ولی ما بردیم.

 

پناهیان تصریح کرد: تصویری که آمریکایی‌ها از اسلام درست کردند موجب شد که قرآن در غرب پرفروش تر شود.

 

وی اظهار کرد: ما امروز یک لشکر میلیونی در منطقه داریم که آمریکا دیگر نمی‌تواند ریشه آن را بکند و این در حالی است که ما ۱۰ سال پیش این بسیج منطقه ای را در اختیار نداشتیم.

 

پناهیان در ادامه از حضرت علی(ع) به عنوان نماد مظلومیت، واقع بینی، عقلانیت و تجربه نام برد و افزود: دینداری یعنی توجه به همه واقعیات در حوزه های مختلف زندگی اما ادبیات دینی ما به گونه ای بوده که موجب دین گریزی و دینداری های پر آسیب شده است.

 

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه با این ادبیات نمی توانیم از دین دفاع و آن را اشاعه دهیم گفت: دین ماموریتی جز آباد کردن زندگی ندارد اما برخی ها به اشتباه می گویند که دین فراتر از زندگی است و نباید سطح آن را تا سطح زندگی پایین بیاوریم.

 

پناهیان با بیان اینکه هر کس دین را برای آباد کردن آخرت خود  بخواهد نه آبادکردن زندگی اش روزی از این دین خسته می‌شود و از آن دست بر می دارد اضافه کرد: هنوز در دانشگاه‌های ما به اشتباه از حجاب به عنوان یک ارزش یاد می شود و این در حالیست که حجاب یک واقعیت برای بهبود زندگی  است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی