چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

استفاده از شبکه های اجتماعی در این برهه از زمان با استقبال جوگیرانه و به نوعی کورکورانه اکثر مردم همراه است و گویا تبدیل به یک رزومه انتخاباتی و مهم تر از آن تبدیل به یک مد وارداتی اجتماعی فرهنگی در شهرستان انار شده است.

استفاده از شبکه های اجتماعی در این برهه از زمان با استقبال جوگیرانه و به نوعی کورکورانه اکثر مردم همراه است و گویا تبدیل به یک رزومه انتخاباتی و مهم تر از آن  تبدیل به یک مد وارداتی اجتماعی فرهنگی در شهرستان انار شده است.

به گزارشانارمااخیرا مطلع شده ایم که اوضاع نابسامان برخی از آرایشگاه های زنانه در انار و تعداد محدودی از این آرایشگران اقدام به ایجاد کانال  تلگرامی و صفحه اینستاگرامی  در شبکه های اجتماعی نموده اند که در آن، نمونه کارهایشان با تصویری از مشتریان خود درکاری خلاف عرف  و قانون به اشتراک می گذارند.

چگونه می توان کم کاری نهاد های مربوطه از قبیل ارشاد و اماکن و نهاد های امنیتی را که نا آشنا با این شبکه ها نیستند را در بروز این مشکل در نظر نگرفت!

اما اینگونه نیست بلکه دلیل اصلی اینگونه از معزلات فقط اکتفا نمودن به دستورالعملهای سازمانی در پشت میز بوده و عدم برخورداری از روحیه جهادی به طوریکه بی شک قریب به اتفاق همه مسئولین در تلفن های همراهشان با این شبکه ها آشنا و از مشکلات در آن نیز آگاه اند.

رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات فرهنگی روحیه و مدیریت جهادی  بلکه تک تک افراد،نه ” سازمانی” را بارها توصیه فرموده اند که جای کار و تامل دارد.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه کاربران

.. چهارشنبه 12 آوریل 2017 - 7:25 ب.ظ

هرکسی تو گور خودش میخابه ب ما چه اخه
والا

خندان چهارشنبه 12 آوریل 2017 - 8:17 ب.ظ

در جواب ..
یعنی احمقانه تر از این حرف امکان نداشت که کسی بزنه

ممدرضا چهارشنبه 12 آوریل 2017 - 8:30 ب.ظ

جدی تو انار خودمونم اینطور آرایشگاهی هس؟

مفشو چهارشنبه 12 آوریل 2017 - 8:37 ب.ظ

یعنی چی هر کسی تو دنیا هر چی دلش میخواد انجام بده بعد شما هم کاریت نباشه که هرکسی تو گور خودش می خوابه؟؟؟
التماس تفکر

379 چهارشنبه 12 آوریل 2017 - 9:00 ب.ظ

اولا اسلام یه دین اجتماعیه… ینی هرکس که میگه من کارم به کار بقیه نیست و کسی هم کارش به کار من نباشه مسلمان نیست چون رفتارو کار های یک شخص روی بقیه هم تاثیر میزاره… و باز هم میگم اسلام دینی اجتماعیست
دوما یک مسلمان وظیفه امر به معروف و نهی از منکر و جلوگیری از گسترش فساد و ظلم در جامعه رو داره
سوما قوانین هم مانع انجام همچین فعالیتی هستند.

دوست چهارشنبه 12 آوریل 2017 - 9:43 ب.ظ

سلام چرا اناری ها شما غریبها هستین اناری هارو نمیتونی ببینین همش مقصر اناری ها هستن که شما هارو مرد کردن حالا میگین اناری ها خلاف میکنن این کار هارو نکنید یه روزی باید جواب پس بدین بزارین کار کنن

دوست چهارشنبه 12 آوریل 2017 - 11:10 ب.ظ

هیچ اشکالی نداره این عکس ها

.. چهارشنبه 12 آوریل 2017 - 11:21 ب.ظ

واقعا ماهواره گرچه نتوانست در قشر مذهبی ما نفوذه کنه ولی تلگرام و اینستا توانستند

.. جمعه 14 آوریل 2017 - 2:18 ب.ظ

آن قدر ما به خودمون اعتماد نداشتیم و گفتیم تلگرام و… بهتره و امکاناتش بیشتره، تلگرام تازگی ها تماس صوتی گذاشته.در حالی که سروش چند ماه هست که این قابلیت را داشته است ???

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی