جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش تأکید کردند: برای یک کشور بدترین موقعیت این است که مسئولین کشور از اخم و تهدید و تشر دشمن بترسند. اگر ترسیدند در واقع در را برای ورود او و دخول او و تجاوز و تعرض او باز کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش تأکید کردند: برای یک کشور بدترین موقعیت این است که مسئولین کشور از اخم و تهدید و تشر دشمن بترسند. اگر ترسیدند در واقع در را برای ورود او و دخول او و تجاوز و تعرض او باز کردند.

به گزارش ” انارما ” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای، در ایام گرامیداشت روز ارتش، جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا دیدار کردند.

این دیدار هم‌اکنون با بیانات رهبر انقلاب درحال برگزاری است.

رهبر انقلاب در این دیدار تاکید کردند: امروز تقویت اقتصادی، نقطه‌ی کلیدی و دارای اولویت کشور است.

ایشان افزودند: بنده شعارهای اقتصادی را در این دو سه سال اخیر برجسته کردم برای اینکه احساس کردم دشمن از این ناحیه میخواهد ضربه بزند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کردند: وقتی ما مشکل اقتصادی داشته باشیم بخشهای مختلف نخواهند توانست کارهای درست خودشان را انجام بدهند.
رهبر انقلاب ادامه دادند: امروز ظرفیت اقتصادی در کشور یک نقطه کلیدی و دارای اولویت است، لذاست که بنده روی این تکیه میکنم روی معیشت مردم تکیه میکنم، روی معیشت کارکنان دستگاههای مختلف تکیه میکنم روی معیشت کارکنان نیروهای مسلح تکیه می‌کنم، اینها باید دنبال بشود اینها باید با جدیت دنبال بشود. این به عهده مسئولین است. مسئولان اگر انگیزه‌های دشمن را نگاه کنند انگیزه بیشتری برای این کار پیدا می‌کنند.

ایشان همچنین تاکید کردند: همه باید قدر انتخابات را بدانند؛ انتخابات را گرامی بداریم. انتخابات باید سالم، با امنیت، با سلامت و با گستردگی انجام بگیرد. ان‌شاالله به توفیق الهی همین‌جور خواهد شد. علی‌رغم دشمنانی که مدام وسوسه میکنند. کسانی که رسانه‌های بیگانه را می‌بینند میدانند که دشمنان چطور دارند وسوسه می‌کنند که یک‌جوری انتخابات را خراب کنند.

ایشان خاطرنشان کردند: ملت ایران ان‌شاءالله با همین بیداری و هوشیاری که همیشه نشان دادند، در مقابل این حرکت خصمانه پیش بروند و یک انتخابات گسترده، بانشاط، با شور و شوق و سالم و همراه با امنیت ان‌شاءالله اتفاق بیفتد. این برای کشور یک ذخیره‌ای خواهد بود و کشور را مصونیت بسیاری خواهد داد.
رهبر انقلاب همچنین افزودند: قدرتهای بزرگ متجاوز، شگرد کارشان تشر زدن است، این را بارها ما گفتیم. قدرتهای متجاوزی که میخواهند در همه جا دست دراز کنند و همه جا دخالت کنند…، از خودشان بزرگ‌نمایی میکنند، تشر می‌زنند، اخم می‌کنند. یادتان است اخمهایی که بعضی از دولتهای قبلی آمریکا می‌کردند؛ حالا هم یک‌جور دیگر.
ایشان تاکید کردند: برای یک کشور بدترین موقعیت این است که مسئولین کشور از اخم و تهدید و تشر دشمن بترسند. اگر ترسیدند در واقع در را برای ورود او و دخول او و تجاوز  و تعرض او باز کردند. کار را با عقل و با منطق و با حکمت باید انجام داد در این تردیدی نیست اما با شجاعت باید انجام داد با ترسیدن با دلهره با تحت تاثیر تشر و بداخلاقی و اخم و گره ابروان قدرتمندانِ صاحبان قدرت در دنیا قرار گرفتن تحت تاثیر اینها واقع شدن اول بدبختی است.
آیت الله خامنه‌ای ادامه دادند: خب کسی میخواهد بترسد بترسد اما از طرف مردم نترسد به حساب مردم نترسد، ملت ایستادند اگر ملت ایستاده نبود از سال ۱۳۵۷ تا امروز اثر و نشانی از ایران و ایرانی باقی نمی‌ماند. در مقابل نظامی که با مردم خود متصل است، مردم خود و ملت خود را دوست می دارد و ملتش او را دوست می دارند، دشمن چه آمریکا و چه بزرگ‌تر از آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی