شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

  فاز دوم کاشت ۱۵۰۰ نهال در بلوار امام خامنه ای(مدظله العالی) اجرا شد. به گزارش ” انارما” به نقل از روابط عمومی شهرداری انار ،رحیمی شهردار انار با بیان اینکه واحد فضای سبز شهرداری به دنبال توسعه و گسترش فضای سبز در کل محدوده شهر است افزود: باید حفظ و حراست از درختان و […]

  فاز دوم کاشت ۱۵۰۰ نهال در بلوار امام خامنه ای(مدظله العالی) اجرا شد.

به گزارش ” انارما” به نقل از روابط عمومی شهرداری انار ،رحیمی شهردار انار با بیان اینکه واحد فضای سبز شهرداری به دنبال توسعه و گسترش فضای سبز در کل محدوده شهر است افزود: باید حفظ و حراست از درختان و فضای سبز و کاشت آن به یک فرهنگ در بین مردم تبدیل شود و فرهنگ درخت و درختکاری و حفظ فضای سبز یکی از اساسی‌ترین راه های توسعه شهرها است لذا وظیفه داریم که در راستای تقویت فرهنگ ارزشمند درختکاری بکوشیم.

لازم به ذکر است پیش از این اجرای طرح روشنایی بلوار امام خامنه ای با مشارکت اداره برق شهرستان انجام شده است که از مبلغ ۲/۴۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال اعتبار کل پروژه مبلغ ۱/۳۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال توسط شهرداری انار پرداخت گردیده است.

شهردار انار همچنین تکمیل و بهسازی فضای وسط بلوار امام خامنه ای تا آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: امیدواریم تکمیل این پروژه گامی موثر در شادابی روحیه همشهریان و همچنین توسعه فضای سبز و زیبایی منظر شهری داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

مقداد شنبه 29 آوریل 2017 - 8:59 ق.ظ

به به .

دهه 70 ی شنبه 29 آوریل 2017 - 10:17 ق.ظ

خسته نباشید بهشون میگم .ولی خیلی جاها هنوز مونده و اباد نشده و تو چشم نیستن

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی