پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش مهارت جهت تولید و اشتغال در شهرستان انار راه اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه ای در بیاض از سوی فرماندار انار پیگیری شد. به گزارش انارما ، ۲ اردیبهشت ماه باتوجه به مذاکرات قبلی و پیگیریهای انجام شده  طباطبائی فرماندار انار به اتفاق معاون برنامه ریزی ،بخشدار […]

در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش مهارت جهت تولید و اشتغال در شهرستان انار راه اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه ای در بیاض از سوی فرماندار انار پیگیری شد.

به گزارش انارما ، ۲ اردیبهشت ماه باتوجه به مذاکرات قبلی و پیگیریهای انجام شده  طباطبائی فرماندار انار به اتفاق معاون برنامه ریزی ،بخشدار مرکزی ،روسای میراث فرهنگی و فنی و حرفه ای شهرستان باحضور در دهستان بیاض و دیدار با اعضای شورای این دهستان از درمانگاه بیاض و ساختمان در نظر گرفته شده جهت راه اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبانه روزی در بیاض بازدید نمودند.

  در این بازدید فرماندار انار جوانب راه اندازی این مرکز  با رشته های کاربردی برای مردم منطقه بررسی و با مدیر کل فنی و حرفه ای استان بصورت تلفنی مذاکره کرد .

 فرماندار انار در این بازدید با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۶ توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بنام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال و اهتمام دولت تدبیر و امید به مقوله اشتغالزایی و توانمند سازی جوانان و لزوم خروج از اقتصاد تک محصولی در شهرستان انار باتوجه به محدودیت های آبی موجود اظهار داشت: در این بین فنی و حرفه ای می تواند با آموزش و تربیت نیروهای زبده ،متخصص و کارآمد به توسعه صنعتی شهرستان کمک شایانی نماید.

وی در پایان ضمن بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تربیت نیروی انسانی ماهر و مورد نیاز صنایع بسیار موثر و تاثیرگذار است از مسئول فنی و حرفه ای شهرستان خواست تا زمینه  راه اندازی تعداد رشته های آموزشی و حضور کادر مجرب را در شهرستان انار و مرکز در نظر گرفته شده برای بیاض فراهم آورند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی