جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

شهردار انار به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز شوراها پیام تبریکی را صادر کرد.

شهردار انار به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز شوراها پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش ” انارما”  بمناسبت فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه روز شوراها،علی رحیمی  شهردار انار  پیام تبریکی را صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

نهم اردیبهشت سالروز  رخدادی شگرف  در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که نشان از اوج ظهورمردم سالاری در جامعه اسلامی ما دارد .

بی شک شوراها بی واسطه ترین حلقه ارتباطی مردم، با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند. المانی ازاحترام و اکرام به شخصیت و هویت انسان و مردم عزیز ایران. نهادی که مشورت  را یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم گیری  می داند و به برکت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت  خود و فضایی که در آن زندگی می کنند، دوچندان گردید تا از قبل آن جامعه به سوی کمال سوق داده شود و هر روز بیش از گذشته شاهد بالندگی همه جانبه شهر باشیم.

این روز تنها بهانه ای است برای ابراز تمام اخلاص به اصل دانش محوری ،‌وظیفه شناسی وحس تعلقی که برخواسته از جمعی است که با رای تک تک مردم بر مسند خدمت رسانی تکیه زده اند.

بر خود واجب می دانم این روز با شکوه را به اعضای محترم شورای اسلامی شهر که با وظیفه شناسی و توجه به حقوق حقه مردم در حل مشکلات شهر تلاش می نمائید و با امانت، کفایت، درایت و حسن سلوک برای نیل به جامعه ی شهروند مدار خالصانه کوشش می نمائید تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزونتان را از آستان بی منت ایزد منان خواستارم.

علی رحیمی راد – شهردار انار

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی