جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

با حضور مسئولین شهرستان انار، بهره برداری از یک واحد بسته بندی حبوبات از جمله طرح های اقتصاد مقاومتی سپاه پاسداران در بهشت آباد شهرستان انار آغاز بکار کرد.

با حضور مسئولین شهرستان انار، بهره برداری از یک واحد بسته بندی حبوبات  از جمله طرح های اقتصاد مقاومتی  سپاه پاسداران در بهشت آباد شهرستان انار آغاز بکار کرد.

 

به گزارش ” انارما” بمناسبت روز چهارم شعبان سالروز ولادت باسعات ماه منیر بنی هاشم و روز جانباز ، عرضه محصولات بسته بندی حبوبات از طرح های اقتصاد مقاومتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان انار ، مشاغل خانگی تحت نظارت سازمان غدا و دارو و جهاد کشاورزی شهرستان انار با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه و ریاست جهادکشاورزی شهرستان انار در روستای بهشت آباد شهرستان انار افتتاح شد.

رضا درویشی  تولید کننده محصولات بسته بندی حبوبات در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما افزود: این واحد با سرمایه گذاری ۷۰میلیون تومانی که ۴۰ میلیون تومان آن از جمله تسهیلات اقتصاد مقاومتی در جهت خرید دستگاه ها و راه اندازی مکان مناسب برای عرضه محصولات انجام گرفت و ۳۰ میلیون تومان در بخش خصوصی ایجاد شده که با راه اندازی آن تاکنون برای ۱۰نفر ایجاد اشتغال کرده است.

وی اظهار کرد : این واحد بسته بندی توان بسته بندی ماهانه ۴۰۰۰ بسته از حبوبات شامل انواع نخود، لپه ، عدس، ماش و …  را دارد.

درویشی راز موفقیت خود را اینگونه بیان کرد : ابتکار،   کیفیت ، تفاوت در طراحی ، پشتکار و اعتماد به نفس حتی در یک شغل پر اشباع و بی طرفدار ولی مصرفی مورد استفاده در جامعه می تواند تولیدی شما را چنان بزرگ و وسیع کند که به لطف خدا شاید خود شما هم انتظار آنرا نداشته باشید .

حجت الاسلام منتظری در افتتاح این مراسم افزود:تمام مسئولین محترم باید جوانان را در برنامه های تولیدی و مشاغل خانگی کمک نمایند .
وی افزود :امروز تحقق شعار سال که تولید و اشتغال است بستگی به همکارای همه ادارات و اعطای تسهیلات و وام کم بهره به جوانان و سرمایه گزاران می باشد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

* دوشنبه 1 می 2017 - 8:55 ب.ظ

باآرزوی موفقیت ورونق روزافزون.

مسوتی دوشنبه 1 می 2017 - 9:11 ب.ظ

دلمل؟؟معنیش چیه؟

ناشناس سه‌شنبه 2 می 2017 - 11:36 ق.ظ

(دُ مُ) (اِ.) = درمل : ۱ – غله نارس . ۲ – نخود و لوبیای سبز که هنوز در غلاف باشند

بهشت ابادی شنبه 20 می 2017 - 1:53 ب.ظ

اقای درویشی خدا قوت .انشا الله همیشه بدرخشیدوخدا هم به ما توفیق بده تو واحد تولیدی تون کار کنیم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی