پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان گفت: حضور غلامحسین کرباسچی در مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان اصفهان یک خطای سیاسی بسیار بزرگی بود چرا که کرباسچی خواه نا خواه، چه خودش راضی باشد و چه نباشد؛ بر اساس قانون یک مجرم و مفسد اقتصادی است. به گزارش ” انارما” مهدی النچری امروز […]

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان گفت: حضور غلامحسین کرباسچی در مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان اصفهان یک خطای سیاسی بسیار بزرگی بود چرا که کرباسچی خواه نا خواه، چه خودش راضی باشد و چه نباشد؛ بر اساس قانون یک مجرم و مفسد اقتصادی است.

به گزارش ” انارما” مهدی النچری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با اظهارات اخیر غلامحسین کرباسچی درباره شهدای مدافع حرم اظهار کرد: موضوع سوریه به یک سری از اهداف انقلاب باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه فکر نمی‌کنم درک گفتن این موضوعات همچون موضوع سوریه در توان افرادی مانند غلامحسین کرباسچی باشد، افزود: فرهنگ مذاکره با کسانی نتیجه می‌دهد که درک درستی از دادن وعده‌ها دارند و هم‌چنین درک درستی از مذاکره داشته باشند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان تصریح کرد: بحث مذاکره با داعش را غلامحسین کرباسچی به شوخی مطرح کرده است و گرنه با جمعی حیوان‌صفت که انسان نمی‌تواند، مذاکره کند.

وی تأکید کرد: در صورتی یک انسان می‌تواند با این جماعت مذاکره کند که خودش را در سطح حیوان، پائین آورد.

النچری در رابطه با راه‌حل‌های ارائه شدن برای حل مشکل سوریه ادامه داد: مسأله سوریه به حوزه‌های تخصصی در این رابطه نیاز دارد که باید فرد اظهار کننده این نظر در درباره سوریه در مورد مسائل خاورمیانه، بین‌الملل و تروریست مطالعات زیادی را در این حوزه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: کسی که در کارنامه خود محکومیت‌های قضایی دارد و در اصل به عنوان یک انسان سیاسی شناخته می‌شود و وابسته به یک جریان خاص است؛ صلاحیت صحبت کردن در خصوص سوریه را ندارد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان گفت: به طور کلی حضور غلامحسین کرباسچی در مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان اصفهان یک خطای سیاسی بسیار بزرگی بود چرا که کرباسچی خواه نا خواه، چه خودش راضی باشد و چه نباشد؛ بر اساس قانون یک مجرم و مفسد اقتصادی است.

وی اظهار کرد: افتتاح یک ستاد انتخاباتی به وسیله یک انسانی که از نظر اقتصادی فاسد است، قطعاً به مخاطب این پیام را مخابره می‌کند که نه‌ تنها با بحث فساد برخورد نمی‌شود بلکه ادامه هم می‌یابد.

النچری با بیان اینکه تفکر حاکم بر ستاد انتخاباتی حسن روحانی، همین تفکر فساد اقتصادی است، عنوان کرد: باید در نظر داشت که اگر در این افتتاحیه ستاد انتخاباتی صحبت‌هایی مطرح شود که مبنی بر مذاکره با داعش یا جملاتی از این دسته که طنزآمیز هستند دیگر خطاهای سیاسی را بسیار تشدید می‌کند.

وی افزود: از برخوردهای قانونی مسؤولان با صحبت‌های چنین افرادی ناامید شدیم یعنی هرچند وقت یک‌بار این تریبون‌ها در اختیار این افراد قرار می‌گیرد بعد هم که طلب برخورد با این افراد از مسؤولان را می‌کنیم؛ واکنشی نشان داده نمی‌شود.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان ابراز کرد: باید با کار تبیینی و صحبت‌های مصاحبه‌ای و سخنرانی این مسائل را برای مردم جا بیندازیم.

وی اضافه کرد: مسائلی از این دسته مانند موضوعات روز درباره سوریه و مدافعان حرم باید بیشتر از هر قشری برای قشر دانشجو و نسل جوان تبیین شود چرا که مخاطب صحبت‌های غلامحسین کرباسچی هم همین قشر بودند.

به گزارش فارس، غلامحسین کرباسچی در هشتم اردیبهشت ماه در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی حسن روحانی در اصفهان اظهار کرده بود که جوانان ما نباید به جنگ با داعش بروند و این مشکلات سوریه را باید از راه مذاکره با داعش حل کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۶۸

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی