جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

در پی اهانت و هتاکی به ساحت مقدس امام رضا(علیه‌السلام) در افتتاحیه ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ایلام، تعدادی از روحانیون شهرستان انار در حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) این حرکت هتاکانه را محکوم کردند…

 در پی اهانت و هتاکی به ساحت مقدس امام رضا(علیه‌السلام) در افتتاحیه ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ایلام، تعدادی از روحانیون شهرستان انار در حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) این حرکت هتاکانه را محکوم کردند.

به گزارش” انارما” ، در پی اهانت و هتاکی به ساحت مقدس امام رضا(علیه‌السلام) در افتتاحیه ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ایلام، تعدادی از روحانیون شهرستان انار در حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) این حرکت هتاکانه را محکوم کردند.

متن این بیانیه به این شرح می باشد:

      بسم الله الرحمن الرحیم

ثُمَّ کانَ عاقِبَهَ الَّذینَ أَساؤُا السُّواى‏ أَنْ کَذَّبُوا بِآیاتِ اللَّهِ وَ کانُوا بِها یَسْتَهْزِؤُنَ (سوره روم آیه ۱۰)

ملت ولائی و انقلابی شهرستان انار:

هم چنان که مستحضرید در هفته گذشته در ضمن برنامه افتتاح ستاد های تبلیغاتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری  به ساحت ملکوتی امام رضا علیه السلام توهین و اسائه ادب شد.

حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج)، انار ضمن ابراز تنفر و انزجار از عاملان این فتنه، خواهان برخورد قاطع و انقلابی مسئولان اجرایی و قوه محترم قضائیه با عامل خبیث این اهانت می باشد .

به طور قطع ملت بزرگ ایران، که سعادت دنیا و آخرت خود را مدیون عنایات ائمه اطهار (ع) به ویژه امام علی ابن موسی الرضا (ع) می داند ، تحمل هیچ گونه اهانتی به ساحت مقدس امامان بزرگوارشان را نداشته و در صورت تکرار با خشم انقلابی امت اسلامی روبرو خواهند شد .

والسلام علی من اتبع الهدی.

حوزه علمیه ولی عصر شهرستان انار

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

دهه 70 ی چهارشنبه 3 می 2017 - 10:55 ق.ظ

بدا به حالشون

ساعت چهارشنبه 3 می 2017 - 10:56 ق.ظ

واقعا باید برخورد شدیدتری انجام بشه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی