جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

عصر سه شنبه ۱۱ اردیبهشت به همت خبرنگار صدا و سیما ، تریبون انتخاباتی در انار برگزار شد و شهروندان اناری با حضور در پشت این تریبون دغدغه های انتخاباتی خود را بیان کردند…

 تریبون انتخاباتی در انار برگزار شد و شهروندان اناری با حضور در پشت این تریبون دغدغه های انتخاباتی خود را بیان کردند.

به گزارش انارما ، عصر سه شنبه ۱۲اردیبهشت به همت خبرنگار صدا و سیما  ، تریبون انتخاباتی در انار برگزار شد و شهروندان اناری با حضور در پشت این تریبون دغدغه های انتخاباتی خود را بیان کردند.

 یکی از شهروندان در پاسخ به سوالی در خصوص چرایی حضور در انتخابات گفت: بعنوان یک شهروند ایرانی شرکت در انتخابات و رای دادن را یک وظیفه عقلی و شرعی می دانم و همواره اعضای خانواده و نزدیکانم را برای شرکت در این امر مهم دعوت میکنم.

یکی دیگر از شهروندان در این خصوص گفت: بسیاری از دشمنان نظام و ضدانقلابان با تبلیغات دروغ سعی در بدبین کردن مردم نسبت به نظام دارند و چشم دوخته اند تا با دلسرد کردن مردم و متقاعد کردن آنها برای عدم حضور در انتخابات به خواسته هایشان برسند که این موضوع بنظرم اهمیت حضور در انتخابات را دوچندان می کند.

شهروند دیگری در خصوص اهمیت انتخابات شورای شهر گفت: جایگاه شورای شهر جایگاه بسیار مهم و سرنوشت سازی در تصمیم گیری برای شهر است و از این رو نباید این انتخابات تحت الشعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار بگیرد و مردم باید با بررسی سوابق کاندیدا به اصلح رای بدهند و این انتخابات را نیز همچون انتخابات ریاست جمهوری جدی بگیرند.

در ادامه یکی از شهروندان در خصوص انتظاراتش از کاندیدا گفت: هم در بحث انتخابات شورای شهر و هم ریاست جمهوری این انتظار می رود کاندیدا با رعایت اخلاق از تخریب یکدیگر پرهیز کنند و در تبلیغاتشان از دادن وعده های دروغ پرهیز کنند.

یکی دیگر از شهروندان در خصوص وظایف شورای شهر گفت: به نظرم مهم ترین وظیفه شورای شهر انتخاب شهردار است که باید در این زمینه کاندیدای منتخب دقت فراوانی داشته باشند و همچنین نظارت بر کارکرد شهرداری در زمینه درآمدزایی ،تخصیص بودجه و غیره.

شهروند دیگری در بحث تبلیغات کاندیدای شورای شهر گفت:بعضا می بینیم کاندیدای انتخابات شورا از شعار هایی استفاده می کنند که هیج ارتباطی با حیطه وظایف آنها ندارد این نکته بنظرم باید مدنظر باشد که مردم با اشراف کامل به وظایف شورا به کاندیدا رای بدهند.

در ادامه چندتن از شهروندان دیدگاه های خود را در بحث حضور در انتخابات بیان کردند و نکته قابل توجه این بود که همگی بر این باور بودند علیرغم مشکلات اقتصادی که گریبان جامعه است اما همچنان حضور حداکثری آنها در رقم خوردن آینده شهر و کشورشان تعیین کننده خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ساعت چهارشنبه 3 می 2017 - 10:28 ق.ظ

من شرکت میکنم و امیدوارم کاندیدام کاری انجام بدن

دهه 70 ی چهارشنبه 3 می 2017 - 10:29 ق.ظ

کاش کاندیدا این حرفا رو گوش کننو عمل کنن

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی