پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

همزمان با هفته گرامیداشت معلم، مجتمع ۴۲ واحدی مسکن “معلم” فرهنگیان شهرستان انار پس از هفت سال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. به گزارش“انارما”  همزمان با هفته گرامیداشت معلم مجتمع ۴۲ واحدی “معلم” شهرستان انار با حضور حمید رضا  دعاگوئی معاون پژوهش، برنامه ریزی آموزش و پرورش استان کرمان ، منصور زاینده رودی مدیر […]

همزمان با هفته گرامیداشت معلم، مجتمع ۴۲ واحدی مسکن “معلم” فرهنگیان شهرستان انار پس از هفت سال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارشانارما”  همزمان با هفته گرامیداشت معلم مجتمع ۴۲ واحدی “معلم” شهرستان انار با حضور حمید رضا  دعاگوئی معاون پژوهش، برنامه ریزی آموزش و پرورش استان کرمان ، منصور زاینده رودی مدیر تعاون اداره کل تعاون استان، طباطبائی فرماندار ،ناجی مدیر آموزش و پرورش انار، منتظری امام جمعه  انار و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

محمدرضا خواجه پور مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان انار در این مراسم، اظهار کرد: مجتمع ۴۲واحدی مسکن فرهنگیان در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰متر مربع در قالب سه طبقه می باشد که  زیربنا هر بلوک به مساحت ۵۴۰ متر و هر واحد ۱۸۰ متر مربع احداث شده است.

خواجه پور خاطرنشان کرد: این بنا به عنوان اولین مجتمع آپارتمانی فرهنگیان در شهرستان انار احداث که جهت احداث این مجتمع مسکونی ۴۲ واحدی ۴۰میلیارد ریال هزینه در برداشته است که از این میان ۵ میلیارد ریال آن از تسهیلات بانکی مربوط به دولت قبل و ۶ میلیارد ریال از تسهیلات داخلی بانک مسکن و بانک توسعه و تعاون شهرستان انار وهمچنین ۳۰ میلیارد ریال از آورده متقاضیان احداث شده است.

وی با بیان اینکه مسکن فرهنگیان انار در سال ۸۹ و در دولت دهم کلنگ زنی شده ، دلیل به تعویق افتادن پروژه ساخت مسکن این مجتمع طی دوسال عدم تامین بودجه از سوی دولت دانست.

 

دیدگاه کاربران

خواهش_تمنا چهارشنبه 3 می 2017 - 4:25 ب.ظ

دولت من دولت اخلاق بود
پاسخمان فحش بد و آق بود
البته این ها همه ارفاق بود
ورنه که حق همه شلاق بود

تا بنمایم همه را سر براه
*افتتح یفتتح افتتاح*

برج، خیابان، در یخچال،راه
استادیوم، باغچه، کشتارگاه
مرکز پخش لوبیای سیاه
شرکت تولید در مستراح

تا برود بر سر مردم کلاه
*افتتح یفتتح افتتاح*

خندان چهارشنبه 3 می 2017 - 5:58 ب.ظ

این دولت حتی به مسکن فرهنگیان هم رحم نکرد و چهار سال خوابوندش
اگه دولت قبل یکسال دیگه ادامه پیدا کرده بود این بندگان خدا سه سال پیش توی خونشون بودن.
خجالتم نمیکشن میان روبان میچینن

محمد چهارشنبه 3 می 2017 - 9:28 ب.ظ

سلام چگونه در یک زمین به متراز ۲۰۰ متر تونستن ۱۸۰ متر اعیان احداث کنن ؟…. با احتساب پارگینگ ۴ طبقه است هرکدام ۱۲۰ متر میشه ۴۸۰ متر نه ۵۴۰ متر پس ۶۰ متر دروغ گفتن برای هربلوک و برای ۱۴ بلوک میشه ۱۴ضربدر ۶۰ متر

دهه 70 ی پنج‌شنبه 4 می 2017 - 8:54 ق.ظ

واقعا .با این کاراشون خوبه ک میگن بعد هففت سااال هنو روشون میشه افتتاح کنن

ب خواهش - تمنا پنج‌شنبه 4 می 2017 - 1:51 ب.ظ

ادب مرد به از دولت اوست
یادمون نرفته افتتاحییه های نیمه کاره اون دولت کریمه! ریل قطار شیراز رو که یادتونه.
راست گفتند که پشت سر مرده سرده!!
خواهشا درراستای تاییدیه های فوق، این کامنت رو هم تایید کن.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی