چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تجلیل از مقام شامخ معلم ویژه شاغلین، مراسمی با حضور مسئولین، معلمان و دانش‌آموزان در تالار فرهنگیان انار برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تجلیل از مقام شامخ معلم  ویژه شاغلین، مراسمی با حضور مسئولین، معلمان و دانش‌آموزان در تالار فرهنگیان انار  برگزار شد.

به گزارش ” انارما” روز گذشته چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری  و تجلیل از مقام شامخ معلم ویژه شاغلین، مراسمی با حضور دکتر حمیدرضا  دعاگوئی معاون پژوهش، برنامه ریزی آموزش و پرورش استان کرمان ، امام جمعه انار و امین شهر ، فرماندار شهرستان انار و تعدادی از مسئولین ادارات در تالار فرهنگیان انار برگزار شد.
در این مراسم امام جمعه انار و فرماندار و رئیس آموزش و پرورش انار طی سخنانی از مقام والای معلم تجلیل به‌عمل آوردند.

منبع تصاویر : روابط عمومی اداره آموزش و پرورش انار

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نمونه(الف) پنج‌شنبه 4 می 2017 - 10:55 ق.ظ

سلام.
این روز بزرگ رو به همه معلمین گرامی شهرم تبریک میگویم .

وهمچنین تبریک میگم این روز بزرگ رو به معلم مهربان و دوست داشتنی ام(خانم قدیری)و برایش آرزوی سلامتی و موفقیت در کارش دارم?✌

الف پنج‌شنبه 4 می 2017 - 12:26 ب.ظ

سلام??
من هم به نوبه خودم تبریک میگم به معلمان شهرستان انار ومخصوصا معلمان مدرسه نمونه وهمچنین سرکارخانم قدیرى.براى همه معلمان آرزوى سلامتى دارم ❤️??

شاید دلسوزی باشه!!!!! پنج‌شنبه 4 می 2017 - 12:48 ب.ظ

توی یک کشور جهان سومی برا پیشرفتش به همت جهادی نیازه بهتر بود این مراسم رو به جای چهار شنبه پنج شنبه برگزار میشد تا بچه کلاسشون برگزار میشد آخه تو این مملکت همینجوری تعطیلات زیاد هست.تا تقی به توقی میشه تعطیل!!!!!!

ناظر جمعه 5 می 2017 - 12:52 ق.ظ

سلام
روز معلم که بجای خودش دستشون درد نکنه ولی بی انصافیه که مسئولین بیان تالار بگیرن برا فرهنگیان بعد بیان خدمتگزار های مدارس که خودشون هم میهمان مراسم بودن بعد مراسم به اجبار بگن باید کل سالن تالار رو نظافت کنین،و میزو صندلی هارو بچینین،آیا در اسلام چنین چیزی تا بحال بوده که با میهمان چنین برخوردی شده باشه؟

دبیر شنبه 6 می 2017 - 12:04 ق.ظ

آقا چه لزومی داره مدرسه رو تعطیل کنین برای جشن؟نمیشد پنج شنبه گرفت؟ ما همینجوریشم داریم اضافه وایمیسیم که درسامون تموم بشه

دهه 70 ی شنبه 6 می 2017 - 10:44 ق.ظ

روزشون مبارک

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی