پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

 مجتمع فرهنگی هنری ارشاد انار قریب ۳سال است علیرغم تکمیل نهایی فضای ساختمان بدون پیشرفت و بلااستفاده مانده است و حتی نبود حصار در این پروژه امنیت ساختمان آن را به مخاطره انداخته است. به گزارش انارما ،مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد انار که در در دولت قبل عملیات ساخت آن آغاز شد با پیشرفت […]

 مجتمع فرهنگی هنری ارشاد انار قریب ۳سال است علیرغم تکمیل نهایی فضای ساختمان بدون پیشرفت و بلااستفاده مانده است و حتی نبود حصار در این پروژه امنیت ساختمان آن را به مخاطره انداخته است.

به گزارش انارما ،مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد انار که در در دولت قبل عملیات ساخت آن آغاز شد با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰درصد و هزینه بودجه ای قریب۳میلیارد تومان به دولت یازدهم برای تکمیل نهایی و بهره برداری واگذار شد . اما این دولت در ابتدا با تزریق بودجه ای بسیار کم پیشرفت لاکپشتی پروژه را پیش برد تا اینکه به یکباره عملیات عمرانی آن که بیش از ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی داشت را تعطیل کرد.

این مجتمع فرهنگی و هنری که شامل فضاهایی همچون ساختمان اداری ، کتابخانه، آمفی‌تئاتر، گالری و کلاس‌های آموزشی می باشد در بلوار نهم دی شهر انار جنب ساختمان تامین اجتماعی واقع شده است.

در این مدت چهارسال مدیران ارشاد استانی و کشوری بار ها از این طرح بازدید کردند و هربار وعده هایی نسبت به تکمیل نهایی این پروژه تا چندماه بعد دادند که هیچگاه این امر محقق نشد.

با سهل انگاری و بی تفاوتی دولت نسبت به این پروژه بزرگ  ،ساختمان آن بیش از۳سال است که بلااستفاده می باشد و روز به روز فرسوده تر می شود.

البته در این زمینه نقدی جدی بر مسئول اداره فرهنگ و  ارشاد انار وارد است که میتوانست در طول این چهارسال با رایزنی با مسئولین استانی و وزارت ارشاد باقیمانده بودجه مورد نیاز برای تکمیل نهایی پروژه را جذب کند.

شهرستان انار همواره از نداشتن یک فضای فرهنگی هنری مناسب که دارای یک سالن آمفی تئاتر ،  اجتماعات و کتابخانه ای مناسب باشد رنج می برد و این موضوع همواره با گلایه هنرمندان همراه بوده است.

اکنون پروژه مجتمع فرهنگی هنری ارشاد انار قریب ۳سال است علیرغم تکمیل نهایی فضای ساختمان بدون پیشرفت و بلااستفاده مانده است و حتی نبود حصار در این پروژه امنیت ساختمان آن را به مخاطره انداخته است.

وعده مدیرکل ارشاد وقت کرمان برای افتتاح پروژه مجتمع فرهنگی انار تا پایان سال۹۲

وعده مدیرکل ارشاد وقت کرمان برای افتتاح پروژه مجتمع فرهنگی انار تا پایان سال۹۴

 

بازدید مدیرکل طرح های عمرانی وزارت ارشاد از مجتمع فرهنگی ارشاد انار در اسفند ۹۲

بازدید سعیدی مدیرکل وقت ارشاد کرمان از مجتمع فرهنگی انار در شهریور ۹۲

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

علی چهارشنبه 10 می 2017 - 12:09 ب.ظ

دولت تدبیر بود ولی تدبیر برای جیب خودشان و نور چشمی ها نه تدبیر برا مردم عادی و کف جامعه

ب علی چهارشنبه 10 می 2017 - 4:45 ب.ظ

حالا مثلا این ساختمون اگه درست میشد چی به کف جامعه می رسید؟
اینها همون اوارهای بجامانده از ۸سال مدیریت بظاهر جهادی و انقلابی است! حال حساب کنید در سطح کشو چ پروژه ها و طرح های نیمه کاره ایی که ب جا نمانده!
طرحهایی که هرکدامشان میلیاردها تومان بابتشان بدون هدف و بدون برنامه خرج شده است!
مثلا در همین انار خودمون اگر افرادی در سالیان قبل که اثرات خشکسالی کمتر بود و پسته فراوانتر؛ تمامی درامد خود را صرف تعویض خودرو و منزل و خورد و خوراک کردند و الان که برداشت پسته بدلیل خشکسالی کم شد باید کاسه چ کنم دست گیرند بهتر است و یا انهایی که درامد خود را پس انداز و بر اساس نیاز و موقعیت خرج کردند ویا گاهاً در دیگر مناطق و عرصه ها سرمایه گذاری؟
هنر پدر اینه که درامدش را رو اصول خرج کنه و برای ایندگانش ۴ قرون بجا بگذاره نه اینکه بچه هاش از مردن پدرشون بابت نبود هزینه کفن و دفن و طلبکارا ترس داشته باشند.
پدر خوب کجاست؟
….. تفکر تفکر تفکر

دهه 70 ی پنج‌شنبه 11 می 2017 - 6:11 ب.ظ

در جواب ب علی باید بگویم که اولا ۸سال مدیریت جهادی نبود بلکه ۵ الی ۶ سال از اون دوره جهادی وکمی انقلابی بود؛که ان شالله مدیریت جهادی وانقلابی رو در دوره آتی خواهیم دید..
ثانیا میلیارد میلیارد خرج کردن برای یک طرح وپروژه بدون هدف که بهتر از میلیارد میلیارد چپاولگری وخوردن ویک آبی هم روش وپر کردن جیب چند تا سرمایه دار به قیمت تعطیل کردن مراکز تولید وخریدن هواپیمای از رده خارج شده که فقط ظاهرش رودرست کرده باشند و جذب کردن چند میلیارد دلار پول حق ملت از آمریکا به قیمت پر کردن چرخ هسته ای وآینده کشور از سیمان و تازه معلوم نباشد که این پول الان کجا(هزینه های انتخابات) مصرف شده که یک ریال آن نه در بانک مرکزی رفته ونه در صندوق توسعه ملی..
بصیرت بصیرت بصیرت ….

دهه 60 ی شنبه 13 می 2017 - 11:42 ب.ظ

منم با شما موافقم که خرج بیهوده بهتر از ان است پولها رو بریم بدیم به ب. ز و دکل نفتی گمشده و دانشگاه ایرانیان و معاون اول و مدیرعامل کیش و سرمایه گذاری بدون بازگشت در امریکاجنوبی و دادن وام به سایر کشورها و سقوط هواپیمای های ۶۰سال پیش و …. چقدر تفاهم داریم ما..! اره خوبه که بجای بابرنامه و علم صحبت کردن بیایم با احساسات لبریز گارپ گارپ کلنگ بزنیم!!
تفکر تفکر تفکر..

دهه 60 ی شنبه 13 می 2017 - 11:45 ب.ظ

ضمن انکه کسی با جهادی بودن و انقلابی گری واقعی مخالف نیست مخالفم با ظواهرسازی و بدون علم و برنامه عمل کردن هستم که ۱۰تاعاقل هم توان بیرون کشیدن امور را از داخل چاه نداشته باشند.

دهه 60 ی شنبه 13 می 2017 - 11:48 ب.ظ

ضمنا در رابطه با هواپیماهای از رده خارج هم توضیح دهید که ملت روشن شوند!! یعنی کهنه و مستهلکند و رنگشون کردند..!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی