جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

مکان های نصب پوستر های تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر مشخص شد.

مکان های نصب پوستر های تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر مشخص شد.

به‌گزارش ” انارما” به نقل از روابط عمومی شهرداری انار ، مکان های نصب پوستر های تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر مشخص شد.

 مهدی قدیری مسئول روابط عمومی شهرداری در رابطه با این موضوع افزود: شهرداری با هدف حفظ زیبایی منظر شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی انتخابات بر روی دیوارها و مکان‌های عمومی و دولتی، مبلمان شهری، تابلوها و درختان اقدام به برپایی داربست و نصب بنرهایی برای تبلیغ انتخابات در سطح شهر کرده است .

وی افزود: از طرفداران داوطلبان انتخابات درخواست می‌کنیم با توجه به قوانین انتخابات از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیر مجاز خودداری نمایند چون هم اکنون فضای مناسبی در سطح شهر برای تبلیغ انتخابات فراهم شده و همه ی نامزد ها می‌توانند از این فضاها استفاده کنند .

قدیری تصریح کرد: متأسفانه دیده شده که طرفداران بعضی از نامزدهای محترم انتخابات پوسترهایی را در مکان‌های عمومی و خصوصی و حتی بر روی درختان نصب کردند که با اخلاق انتخاباتی و قوانین آن سازگاری ندارد و مأموران شهرداری برای زیباسازی فضای شهری مجبور به جمع آوری این پوسترها خواهند شد .

مسئول روابط عمومی شهرداری در پایان خاطر نشان کرد: شهرداری همه ساله از محل درآمدهای عمومی که توسط شهروندان تأمین می شود برای زیبا سازی شهر هزینه می کند و همه باید تلاش کنیم تا به چهره شهر خدشه ای وارد نشود و با همکاری همه شهروندان و طرفداران داوطلبان انتخابات سیمای شهر را از هر گونه آسیب محافظت کنیم .

مکان‌های مشخص شده برای نصب اقلام تبلیغاتی به شرح ذیل میباشد:

۱:چهار راه معلم

۲:چهار راه فجر (صادرات)

۳:چهار راه آزادگان

۴:میدان امامزاده محمد صالح (ع)

۵:پارک آفتاب

۶:چهار راه طلاب

۷:چهار راه شهداء

۸:میدان ولیعصر

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی