پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024

جلسه شورای اداری شهرستان انار با دستور کار دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در به ریاست طباطبائی فرماندار انار برگزار گردید. به گزارش انارما ،  ۲۰ اردیبهشت ماه جلسه شورای اداری شهرستان انار با دستور کار دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای […]

جلسه شورای اداری شهرستان انار با دستور کار دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در به ریاست طباطبائی فرماندار انار برگزار گردید.

به گزارش انارما ،  ۲۰ اردیبهشت ماه جلسه شورای اداری شهرستان انار با دستور کار دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در به ریاست طباطبائی فرماندار انار برگزار گردید.

در این جلسه امام جمعه انار  به اهمیت انتخابات اشاره نمود و گفت: هرچقدر شرکت کنندگان در انتخابات بیتشر باشند باعث عظمت کشور خواهند بود و آنچه مهم است در وهله اول حضور گسترده مردم و در وهله دوم انتخاب افراد اصلح می باشد .

دادستان انار نیز در این جلسه با اشاره به ماده ۲۶ و ۶۳ قانون انتخابات به کلیه مسئولین ادارات توصیه نمود که از انجام هرگونه تبلیغات به نفع و علیه نامزدها و استفاده از وسائل دولتی در جهت تبلیغ از فرد خاص خودداری نموده و در ادامه افزود: باتوجه به تشکیل کمیته جلوگیری از جرائم انتخاباتی کلیه فعالیتهای خارج از قانون نامزدهای انتخابات رصد و در حال ضبط می باشد که با جرائم انتخاباتی برخورد خواهد شد.

  طباطبائی فرماندار انار نیز در این جلسه پس از استماع گزارش مسئولین ادارات در موضوعات مختلف که موجب دریافت رتبه و درجه برتر شده اند تشکر و قدردانی نمودند و افزود: در سرشماری هم شهرستان انار رتبه بالایی دریافت نمود که جای تشکر دارد.

فرماندار انار افزود: در انتخابات باید تمامی دستگاه ها نهایت تلاش خود را برای برگزاری انتخابات با نشاط و سالم در شهرستان انجام دهند و نهایت همکاری را با مجموعه فرمانداری از قبیل امکانات و نیرو بعمل آورند.

طبطبایی در ادامه به مصوبات سفر استاندار به شهرستان انار اشاره نموده و گفت:  با توجه به تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در شهرستان انار از مجموع ۱۰مصوبه  تعداد ۶مصوبه در این جلسه  از موضوعات مختلف برای توسعه شهرستان باحضور استاندار تصویب شد که از جمله آنها می توان به احداث ورزشگاه،احداث واحدهای صنعتی مس (شرکت افق مس)،احیاء ارگ تاریخی انار و… اشاره نمود .

وی افزود: فاز یک این مجتمع با اعتباری که در چند ماه گذشته طی سفر ریاست سازمان برنامه و بودجه به این مجتمع اختصاص یافت به امید خدا در شهریور ماه قابل بهره برداری خواهد بود و تعدادی از ادارات در این مجتمع استقرار خواهند یافت.

فرماندار انار در ادامه اقتدار کشور و نظام را گره خورده به حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف به ویژه انتخابات دانست و خاطرنشان ساخت: باید تلاش نماییم تا زمینه را برای حضور حداکثری فراهم نمائیم.

وی افزود: برگزاری انتخابات سالم به عنوان یکی از اهداف دولت بوده و بارها مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار گرفته است و ما نیز اقدامات لازم را برای برگزاری انتخاباتی هرچه باشکوه تر در شهرستان انار انجام داده ایم و امیدواریم مردم نیز با انتخاب افراد اصلح بهترینها را برای شهرستان و کشور برگزینند.

در ادامه فرماندار اناراز مسئولین و شهرداران به دلیل کسب رتبه در سال گذشته در جهت فعالیت جهت دفع پسماندها که موجب اهداء تقدیر نامه به محیط زیست انار که با همکاری فرمانداری ،شهرداران و بخشداری حائز رتبه برتر در استان به جهت مدیریت دفع پسماند شده بودند تشکر و قدردانی نمود.

از موضوعات مورد اهمیت در این جلسه که مطرح شد می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
-کسب رتبه برتر و دریافت تقدیر نامه از معاون محترم عمرانی استاندار توسط محیط زیست شهرستان انار در سال ۱۳۹۵ که این امر مرهون همکاری فرمانداری ،شهرداری انار و امین شهرو بخشداری  در بین شهرستانهای استان در  حوزه مدیریت دفع پسماند شده است.
-کسب ۶ مصوبه از مجموع ۱۰ مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که باحضور استاندار محترم کرمان در شهرستان انار برگزار شده است
-اعطای ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به ۴۴ نفردر سال ۹۵ و در سال ۹۶ تاکنون ۱۱۰ میلیون تومان توسط صندوق توسعه کارآفرینی مهر امید
-اعطای ۲۲۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج در سال ۹۵ توسط صندوق توسعه کارآفرینی امید
– متاسفانه خسارت ۴۰۰  میلیارد تومان در مجموع بر اثر سرمازدگی ،گرما،طوفان و تگرگ به محصول پسته شهرستان انار که جهاد کشاورزی در تلاش است از طریق بیمه کشاورزی و تهیه بسته حمایتی (در صورت تصویب) به کشاورزان پرداخت خسارت نماید که فرماندار انار از تلاش جهاد کشاورزی در طول سال گذشته تشکر نمودند
-کسب رتبه برتر توسط دامپزشکی انار ،راه و شهرسازی ،محیط زیست در سال گذشته که فرماندار از آنها تشکر نمودند.

-کسب رتبه برتر در استان در سال گذشته توسط ذیحسابی فرمانداری انار کسب نموده اند

–طی یکسال گذشته لوله گذاری مجتمع آب احمد آباد ۶۴۲۰ متر لوله گذاری و ساخت مخزن ۵۰۰ متر مکعبی ذخیره آب جهت مجتمع آب احمد آباد همچنین لوله گذاری مجتمع آب آشامیدنی بیاض ۷۸۰۰ متر و  حفر یک چاه آب جهت بیاض و لوله گذاری خط لوله و لوله گذاری مجتمع آب ۸ روستا (روستاهای اطراف لطف آباد)۶۹۰۰ متر و ساخت یک مخزن ۵۰۰ متر مکعبی و حفر یک حلقه چاه برای این روستاها جهت حل مشکل آب آشامیدنی این روستاها توسط اداره آبفار انار که فرماندار انار از ایشان تشکر و قدردانی نمودند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی