پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

نشستی صمیمی باحضور طباطبائی فرماندار انار ،و جمعی از امدادگران هلال احمر از این عزیزان تجلیل شد.

نشستی صمیمی باحضور طباطبائی فرماندار انار ،رئیس دفتر نماینده ،معاون برنامه ریزی و بخشدار مرکزی و جمعی از امدادگران هلال احمر از این عزیزان تجلیل شد.

به گزارش ” انارما ” به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار ۲۱ اردیبهشت ماه طی نشستی صمیمی باحضور طباطبائی فرماندار انار ،رئیس دفتر نماینده ،معاون برنامه ریزی و بخشدار مرکزی و جمعی از امدادگران هلال احمر از این عزیزان تجلیل شد.

در این جلسه رئیس هلال احمر انار گزارشی از وضعیت پرسنل،امکانات و کمبودهای خود ارائه نمود و در خصوص رفع پاره ای از مشکلات و تهیه بعضی لوازم با فرماندار انار تبادل نظر نمودند.

رئیس هلال احمر انار در این جلسه در گزارش خود به باشگاه امداد گران شهرستانی امداد و نجات اشاره کرد و هدف این باشگاه را مشارکت فعال امدادگران و نجاتگران شهرستان در انجام امور اجرایی مربوط به خود دانست.

کمیته های توان افزایی و آموزشهای تخصصی /کمیته امور فوق برنامه/کمیته جذب و ساماندهی /کمیته پیگیری امور امدادگران و کمیته روابط عمومی از بخشهای اجرایی این باشگاه می باشند.

لازم بذکر است که تعداد امداد گران هلال احمر انار ۱۹۵ نفر می باشد و تعداد داوطلبان عضو این جمعیت نیز حدود ۱۲۵۰ نفر می باشد.

 طباطبائی نیز در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از پرسنل و امدادگران هلال احمر شهرستان ضمن تشکر از فعالیتهای چشمگیر هلال احمر در شهرستان انار مخصوصا فعالیت پایگاه امداد جاده ای گفت هر اقدامی که برای کمک به همنوعان با پذیرش مسوولیت خطیر امدادرسانی انجام گیرد ارزشمند و ستودنی است و مانیز پشتیبانی از این خدمات را در اولویت می دانیم.

فرماندار انار در این جلسه به بحث اهمیت حضور حداکثری در انتخابات نیز اشاره نموده و گفت اقتدار کشور و نظام را گره خورده به حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف به ویژه انتخابات دانست .

در پایان جلسه توسط مسئولین از همه امدادگران عرصه هلال احمر تشکر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی