جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

خطیب نماز جمعه انار گفت : سند ۲۰۳۰ که هر نوع تربیت دینی و الهی و مسیحی را خلاف حقوق کودک و خلاف حقوق بشر ممنوع میکند و آموزش جنسی را جز حقوق مسلم کودک و نوجوانان میداند و این خلاف اسلام و قرآن و خلاف قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است.

خطیب نماز جمعه انار گفت : سند ۲۰۳۰ که هر نوع تربیت دینی و الهی و مسیحی را خلاف حقوق کودک و خلاف حقوق بشر ممنوع میکند و آموزش جنسی را جز حقوق مسلم کودک و نوجوانان میداند و این خلاف اسلام و قرآن و خلاف قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ” انارما” حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های امروز نماز جمعه با تبریک سالروز میلاد امام زمان(عج)به وظایف شیعیان اشاره کرد و گفت:صبر و انتظار همراه با علم و عمل ،دعا برای فرج و چشم امید نداشتن به قدرت های غیر الهی از جمله وظایف شیعیان است که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) خواهد شد .
امام جمعه شهرستان انار به ویژگی های رئیس جمهور اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اشاره نمود و گفت:رئیس جمهور اصلح کسی است که اولویت را به طبقات ضعیف بدهد و اهل کار و تلاش جهادی و انقلابی باشد ودر قولها و وعده ها برای توسعه اقتصادی و باز کردن گره ها نگاهش به ملت ایران و توانایی ها و ظرفیت های کشور با برنامه ریزی های عاقلانه و مدبرانه باشد.
وی به وظایف شوراهای شهر روستا اشاره کرد و گفت :از جمله وظائف اعضاء شوراها ی شهر و روستا علاوه بر انتخاب شهردار و دهیار ،شناخت کمبودها ،نیاز ها و نارسایی های فرهنگی ،آموزشی ،بهداشتی ،اقتصادی و رفاهی شهر ها و روستا هاست .
وی افزود:از میان نامزدهای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا به کسانی رای دهید که دارای سواد کافی،تعهد و تخصص،دلسوز و فداکار ،باتقوا و امانت دار نسبت به بیت المال باشند .
امام جمعه انار گفت :نامزدهائی که میخواهند به هر قیمت ممکن وارد شورا شوند و با تطمیع و خرید و فروش رای انتخاب شوند وبا تسویه حساب های سیاسی و طایفه ای و سوء استفاده از عضویت شورا بتوانند به اهداف خودشان برسند هرگز صلاحیت راهیابی به این نهاد مردمی را ندارند.

خطیب نماز جمعه سند ۲۰۳۰ آموزشی یونسکو را سندی استثماری و غربی و مغایر با ارزش های جمهوری اسلامی دانست و گفت :سند ۲۰۳۰ که هر نوع تربیت دینی و الهی و مسیحی را خلاف حقوق کودک و خلاف حقوق بشر ممنوع میکند و آموزش جنسی را جز حقوق مسلم کودک و نوجوانان میداند و این خلاف اسلام و قرآن و خلاف قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه درپایان از بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه تشکر کرد و گفت :پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی و راه اندازی شرکتها و واحد های تولید و ساخت سرویس های بهداشتی برای محرومین و مرمت و تکمیل خانه های محرومین و برگزاری اردو های جهادی را توسط بسیج سازندگی ناحیه سپاه شهرستان انار را قابل تقدیر و تجلیل دانست.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی