جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

فرمانده ناحیه سپاه انار گفت:تا کنون ۲۲۷میلیون تومان در حوزه اقتصاد مقاومتی برای کار آفرینی پرداخت شده است . سرهنگ مرادی زاده فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان انار در گفت و گو با خبرنگار انار ما با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی بابیان اینکه بسیج سازندگی در راستای مردمی کردن اقتصاد ومحرومیت زدایی میباشد اظهار کرد: اردوهای […]

فرمانده ناحیه سپاه انار گفت:تا کنون ۲۲۷میلیون تومان در حوزه اقتصاد مقاومتی برای کار آفرینی پرداخت شده است .

سرهنگ مرادی زاده فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان انار در گفت و گو با خبرنگار انار ما با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی بابیان اینکه بسیج سازندگی در راستای مردمی کردن اقتصاد ومحرومیت زدایی میباشد اظهار کرد: اردوهای جهادی و  طرح هجرت تسهیلات اقتصاد مقاومتی از شاخص ترین برنامه های بسیج سازندگی ناحیه انار درسال۹۵بوده است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده افزود که تا کنون ۲۲۷میلیون تومان در حوزه اقتصاد مقاومتی برای کار آفرینی در راستای پرورش شترمرغ،دام سبک و سنگین،پ ماهی وشترکه با اشتغال زایی بیش از ۳۵نفر همراه بود پرداخت شده است .

مرادی زاده در ادامه  به اجرای طرح هجرت با هدف پرکردن ایام فراغت دانش آموزان اشاره کرد و  افزود :۱۵۰نفر از دانش آموزان شهرستان درتابستان ۹۵ با همکاری آموزش و پرورش در طرح هجرت به مرمت ،تعمیر و نوسازی مدارس از جمله رنگ آمیزی کلاس ، تعمیر میز و صندلی ، رنگ آموزی جداول و شعار نویسی در بیش از ۷مدرسه پرداختند.
فرمانده سپاه انار  با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب گفت: هدف ازبرگزاری اردوهای جهادی تمرینی برای خود سازی جوانان باحضور در مناطق محروم و خانه های افراد بی بضاعت می باشد که این سازندگی از خودسازی درونی آغاز به آبادانی مناطق محروم خاتمه میابد.

وی از برگزاری اردو های جهادی یک روزه ،سه روزه و هفت روزه در سال ۹۵یاد کرد و افزود: سال گذشته بیش از۴۰۰نفر در اردو های جهادی یک روزه در قالب اجرای برنامه های درخت کاری ،رنگ آمیزی جداول شرکت و۳۴۰نفر در اردو های جهادی ۳و۷روزه در قالب بیش از۱۰تیم به نقاط محروم اعزام شدند که در این زمینه ساخت ۶مورد سرویس بهداشتی و حمام ، ۳مورد بازسازی و حصار کشی منازل وساخت یک باب منزل و حصارکشی آن در عنبر آباد،کمک به تکمیل خانه عالم،تهیه دومورد جهزیه از مهم ترین اقداماتی بود که در این اردوها انجام شد.
مرادی زاده در پایان از طرح های مشابه در سال۹۶خبر دادو گفت باتوجه به شعار سال “اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید ” امسال هم اجرای این طرح ها در شهرستان انار ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

123 یکشنبه 14 می 2017 - 11:38 ق.ظ

بهتر بود تو هفته بسیج سازندگی از بسیجیانی که در ارودهای جهادی شرکت میکنن یه تقدیر تشکر خشک وخالی انجام می شد …تا این حضور پررنگتر بشه /.

حسین یکشنبه 14 می 2017 - 11:41 ب.ظ

همه چیز جور بود واسه شروع کار
لنگ یه دو میلیون بودیم
ندادن
معلوم نیست این همه پول رو به کیا دادن

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی