جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

وقتی که ما انگیزه مان خدمت باشد و از سر اخلاص خودمان را در معرض رای عمومی قرار میدهیم این کارها دیگر برای چیست؟…

امام جمعه موقت انار گفت: وقتی که ما انگیزه مان خدمت باشد و از سر اخلاص خودمان را در معرض رای عمومی قرار میدهیم این کارها دیگر برای چیست؟

به گزارش انارما ، حجت الاسلام حسینی نوه امام جمعه موقت شهرستان انار در خطبه های نماجمعه این هفته با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: سعی کنیم در این ایام پربرکت علاوه بر روزه بودن زبان ، قلب و چشمانمان نیز از انجام گناه روزه باشد و یک روزه دار به معنای واقعی باشیم.

وی در خطبه دوم حضور ۴۰میلیونی مردم ایران در انتخابات را رای دادن به نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که همچون ملت ایران در همه صحنه ها اعم از راهپیمایی ها و انتخابات حضور پرشور داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی نوه ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور منتخب اظهار داشت: امیدواریم رئس جمهور منتخب بر طبق فرامین رهبر معظم انقلاب توجهش به ظرفیت های داخلی باشد چرا که یقینا بنا نیست بیگانگان برای ما کاری انجام دهند.

امام جمعه موقت انار افزود: البته این بدان معنا نیست که ما با کشور های خارجی ارتباط نداشته باشیم اما ارتباط از سر قدرت با سرتعظیم فرودآوردن جلوی بیگانگان تفاوت دارد.

وی  با اشاره به تخلفات صورت گرفته در بحث انتخابات گفت: ما مسلمان شیعه هستیم و شکل گرفتن حتی یک تخلف و چشم پوشی از آن موجب رعایت نشدن ” رای” که همان حق الناس است و آنهایی که در این زمینه چه در انتخابات شوراها و چه در انتخابات ریاست جمهوری  کم کاری کردند روز قیامت باید در برابر ضایع شدن این حق دیگران پاسخگو باشند.

خطیب جمعه انار افزود: در روز های انتخابات فردی از من سوال کرد که آیا دریافت پول در قبال رای دادن به فردی و یا بعبارتی رای خریدن بعضی کاندیدا اشکال دارد و من همانجا گفتم این کار حرام شرعی و خلاف قانون است و آن کسی که پولی در این زمینه پرداخت کرده است باید توبه کند .

حجت الاسلام حسینی نوه در ادامه برگزاری ضیافت های شام و نهار انتخاباتی کاندیدا برای رای جمع کردن را مایه تاسف دانست و گفت: وقتی که ما انگیزه مان خدمت باشد و از سر اخلاص خودمان را در معرض رای عمومی قرار میدهیم این کارها دیگر برای چیست؟

خطیب جمعه انار در پایان با محکویت اقدام رژیم آل خلیفه در کشتار شیعیان مظلوم بحرین خاطر نشان کرد: رژیم آل خلیفه باید بداند با حمله ور شدن به منزل شیخ عیسی قاسم عالم برجسته و به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه بحرین ، راه به جایی نمی برد و باید این رژیم ستم گر از سرنوشت صدام ملعون عبرت بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

اناری جمعه 26 می 2017 - 7:35 ب.ظ

شما که رییس هیات نظارت بودی چرا کوتاهی کردی

یاسین جمعه 26 می 2017 - 7:36 ب.ظ

بعضی از کاندیدای شهر ما، چه شام‌هایی که ندادند.

یاعلی جمعه 26 می 2017 - 8:51 ب.ظ

انتخابات افتضاح بود وباید باتمامی مسولین بدلیل بیکفایتی ومتخلفین برخورد قانونی شود وهمه مقصرین خلع گرددند تا با ابروی امت ومردم بازی نکند واین شورا چه چوری مخواهد کار کند روحش مشود درچشم مردم نگاه کند انتخابات باید دوباره برگزار شود ان موقع معلوم میشود جه کسانی رای ماورند البته پس از تقیر دست اندار کاران وریس انها

خوب جمعه 26 می 2017 - 10:56 ب.ظ

آقای حسینی نوه خودشون مسئول هئیتیت نظارت بودن و توی انارم تخلف زیاد انجام شد این به نظر شما حق الناس نیست??

خوب جمعه 26 می 2017 - 10:57 ب.ظ

سعدیا گرچه سخن دان و مصالح گویی به عمل کار براید به سخنرانی نیست

یاعلی شنبه 27 می 2017 - 10:37 ب.ظ

انتخابات کاملا مهندسی شده بود اگر دولت ولیست اقوام هیات اجرای ودست اندرکاران رای نیاورده بودند ان موقع می فهمیدی با این تخلفات است چگارمکردند مثل انتخابا چند سال قبل حالا که بدتر از ان موقع بود چراا وقت گذارانی میکنندوکاری انجام نمیدهندایا این شورا میتواند جلوی مردم سرشان بلند کنند این حق ناالناس رادراخرت چی چواب میدهند امیدواریم خدا ابرو شان دراین دنیا وان دنیا ببرد همانطوری با ابرو وحق کانیدا ومردم رابردند وبه جزای اعمالشان برسند. ت

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی