پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

رئیس هیات فوتسال به ما می گوید جام آزاد است و هنگامیکه با رئیس هیات فوتبال صحبت می کند نظر خود را تغییر می دهد و میگوید جام بصورت باشگاهی است…

رئیس هیات فوتسال به ما می گوید جام آزاد است و هنگامیکه با رئیس هیات فوتبال صحبت می کند نظر خود را تغییر می دهد و میگوید جام بصورت باشگاهی است

به گزارش انارما ، در حالیکه سه روز از ماه مبارک رمضان میگذرد ، امشب دوشنبه ۸خرداد مقرر بود مسابقات فوتسال جام رمضان انار با بازی دو تیم یادبود و عقاب طلایی برگزار شود که هنگامی بازیکنان دوتیم آماده شروع بازی بودند و حتی در زمین حضور یافته بودند ،بازیکنان عقاب طلایی در اعتراض به تصمیم هیات فوتبال انار مبنی بر عدم حضور بازیکنانی که با تیم های دیگر قرار دارند زمین بازی را ترک کردند.

یکی از بازیکنان عقاب طلایی در اعتراض به این تصمیم در گفت و گو با انارما گفت:  جام رمضان در نقاط مختلف کشور به صورت آزاد برگزار می شود و محدودیتی برای حضور بازیکنان در تیم های مختلف نیست و لااقل حالا که این قانون را که ممنوعیت برای بازی کردن یکی از بازیکنان ما ایجاد می کند را چند روز قبل به سرپرست تیممان اعلام می کردند تا بتوانیم برای دریافت رضایت نامه اقدام کنیم اما اکنون هنگام شروع بازی به تیم ما اعلام می کنند که در صورتی فلان بازیکن شما بازی کند و تیم مقابل اعتراض کند بازی سه هیچ به نفع تیم مقابل خواهد بود.

وی در  ادامه با انتقاد از عدم هماهنگی هیات فوتبال و هیات فوتسال انار گفت:رئیس هیات فوتسال به ما می گوید جام آزاد است و هنگامیکه با رئیس هیات فوتبال صحبت می کند نظر خود را تغییر می دهد و میگوید جام بصورت باشگاهی است و بازیکنان برای حضور در تیم های غیر باشگاهشان باید حتما رضایت نامه داشته باشند.

بازیکن تیم عقاب طلایی در پایان گفت: سال به سال کیفیت برگزاری جام فوتسال رمضان انار تنزل یافته است و یکی از دلایل اصلی آن عدم مدیریت صحیح که موجب دلسردی تیم ها از حضور در این جام است می باشد که این امر موجب  حضور تیم های اناری در شهر های همجوار همچون نوق می شود.

لازم بذکر است مسابقه تیم های یادبود و عقاب طلایی بنا بر تصمیم داور مسابقه به دلیل حاضر نشدن تیم عقاب طلایی در  زمین برگزار نشد.

 

 

دیدگاه کاربران

بله دوشنبه 29 می 2017 - 11:08 ب.ظ

هشتیونی ناراحت نباشید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی