پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

فرموده اند کسانی که چندین دوره کاندید شورا بوده اند همگی اذعان دارند که این دوره بدترین دوره ی انتخابات بوده که نمونه ی آن سابقه نداشته….

فرموده اند کسانی که چندین دوره کاندید شورا بوده اند همگی اذعان دارند که این دوره بدترین دوره ی انتخابات بوده که نمونه ی آن سابقه نداشته....

آقا جان ما اصلا شوخی کردیم !
غلط کردیم را برای همین جاها گذاشته اند دیگر!
یک عریضه نوشتیم جهت اطلاع بعضی ها که ایهاالرجال! احیانا سیاسی،ما کمی که نه ، اصلا خر نیستیم جسارتا.
باور کنید مساله فقط همین بود نه قرار بود فیگور روشنفکری بگیریم و نه مثل بعضی ها آن جایمان سوخته بود که به در و دیوار بکوبیم خودمان را.
همانجا هم اجالتا عرض کردیم که نه پول شام داریم نه نمره ی کسی دستمان است.
فقط یک تاکتیک از شوراهای قبلی را میتوانیم اجرا کنیم آن هم همان است که عرض کردیم.
البته از نوع خواهر و مادرش را بلد نیستیم … در همین سطح مقدماتی که مثلا بگوییم پدرسوخته.
حالا برداشتید عریضه چهل منی فرستادید که خانه از پای بست ویران است خواجه در فکر نقش ایوان است؟
من به شما حق میدهم از تخلفات ناراحت باشید و مدعی شوید که شام و نمره در برابر آن تخلفات هیچ بوده ولی اجاه نمیدهم بیش از این به ساحت “شام” توهین شود…اینجا را دیگر من کوتاه نخواهم آمد…”شام” از اصول لایتغیر انتخابات شوراست….. و تا من زنده ام اجازه نخواهم داد کسی در برابر این سنت پسندیده دست به افشاگری بزند. حساب شام را از همه چیز جدا کنید.
اما اینکه ناراحتی شما را هم میتوانیم رسیدگی کنیم . اجالتا دو تا لنگ مرغ سرخ بفرمایید برای افطار خدمت میرسیم تا سحر گوش ما در خدمت شماست.
اما یک ناراحتی شما را نمیتوانم درک کنم.
میفرمایند اعضای شورای اجرایی انتخابات شوراها به تخلفات گسترده اذعان کرده اند و شکایاتی را هم به فرماندار ارسال کرده اند که فرماندار به آن توجهی نکرده!
من الان نمیتوانم درک کنم شما الان انتظار دارید فرماندار به آن توجه کند؟ یعنی بیاید بگوید انتخاباتی را که خودم برگزار کردم توسط عواملی که خودم گذاشتم مورد اعتراض واقع شده؟ واقعا شما اینجور انتظاری دارید از این سید اولاد پیغمبر؟
پس اصلا از اینجور اعتراضاتی نکنید که کلاهمان در هم میرود.
فرموده اند کسانی که چندین دوره کاندید شورا بوده اند همگی اذعان دارند که این دوره بدترین دوره ی انتخابات بوده که نمونه ی آن سابقه نداشته.
حالا این شد یک حرفی که میشه به آن پرداخت.
الان این دوره “بدترین دوره” بوده یعنی دوره های قبل بد بوده این دوره بدتر شده؟یا نه دوره های قبل خوب بوده الان یهویی از خوب رسیده به “بدترین”؟
چون اینجانب اطلاعات کافی در این مورد ندارم بعد از جواب گرفتن از این سوالات به ادامه تحلیل این قضیه خواهم پرداخت ولی تا آن موقع همین قدر بگویم که مجری بعدی شورا هم همین ها هستند…حالا خود دانید میخواهید کاندیدا شوید بسم الله.
در مورد اینکه مثلا برادر زن فلانی در هیات اجرایی بوده و تا روز آخر و بعد از تایید صلاحیتها نامه استعفا نوشته که دیگه اعتراض نداره.
حالا همان روز آخر هم استعفا نداده بود بهتر بود؟ کمی قانع باشید.
یا گفته اند عموی فلانی عضو هیات اجرایی ریاست جمهوری بوده و چینش صندوقها با اونها بوده و تبلیغات برادرزاده اش را هم در روزهای منتهی به انتخابات میکرده.
من یک سوال دارم از سروران معظم!
شما انتظار دارید کسی در این دوره زمونه دستش به جایی برسه و برا خودش کاری نکنه؟ چه پرتوقع شده اید شما…قبلا که اینجوری نبودید …آدم هر چی پا به سن میذاره دل نازک میشه شمام خیلی دلتون نازک شده ها…یه ذره دل گنده باشین…سوت بزنین سوت
۴ نفر از افراد رد صلاحیت شده اند و دوباره تایید شده اند به لطایف الحیلی.
الان میخواهید نظارت استصوابی هیات اجرایی انتخابات شورای انار را زیر سوال ببرید؟ هر کس بگوید هیات اجرایی انتخابات شورای انار کذاست خودش کذاست… بله … به جای کذا و کذا هم خودتان جمله ی مناسب را بخوانید یک جاهایی هم بوق میخواهد که خودتان بگذارید.
اما من از هر چی بگذرم از این مورد نمیگذرم!
خبر رسیده یارو قرآن برداشته برده خونه ی مردم و ملت مسلمون رو قسم میداده به همین قرآن که اگر به من رای ندین قرآن به کمرتون میزنه..
نکن آقا نکن… پای قرآن رو چرا به بازی باز میکنی؟ بذار اون گوشه تاقچه خونتون گذاشته سالی یه دست به سر و روش نمیکشی خاکاشو پاک کنی بذار همونجا با درد خودش خلوت کنه…
نکن برادر احساسات مذهبی ما رو تحریک نکن ما خیلی خریما… یهو دیدی ختم انعام گذاشتیم دیفرانسیلت رو آوردیم پایین…نکن حاجی با ما اینجور شوخیایی نکن.
نگارنده: م.اناری

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

زهرا دوشنبه 5 ژوئن 2017 - 4:27 ق.ظ

عالی بود عالی؛ تخلفات اتخابات انار بر کسی پوشیده نیست

بچه یتیم دوشنبه 5 ژوئن 2017 - 5:34 ق.ظ

سلام خیلی قشنگ و واقعیت را بیان کردید مرحبا به شما
حال کردن عالی بود هزار ماشاا.

مردم شهر دوشنبه 5 ژوئن 2017 - 11:12 ق.ظ

تمام واقعیت ها بیان شده تازه تخلفات راهم هیت نظارت کرمان نفرستاده اعلام نموده انتخابات پاک پاک است عجبا!!!

Sh دوشنبه 5 ژوئن 2017 - 2:32 ب.ظ

عالی بود، ۵ نفر با هر ترفندی بود رفتن تو شورا هشت نفر بعدی که همون ترفندارو انجام دادن ولی به نتیجه نرسیدن اعتراض کردن، واقعا جالبه، هرچی آدم کارامد و متخصص بود اخر لیسته،کاش از آخر میرفتن تو شورا

لطف آبادی مظلوم دوشنبه 5 ژوئن 2017 - 9:48 ب.ظ

واقعا که حقایق رو نوشتین دستتون درد نکنه کاش این مسؤولین یکم وجدان داشتن تا با وجدان درد به درد دل اون بیچاره هایی که حقشون تو این دوره خورده شده میرسیدند ولی افسوس که این آقایان حیا رو خوردن بعد اونو قی کردن بیرون آخه یکی نیست بگه اگه شما ریگی به کفش ندارید چرا بعضی ازصندوقای روستایی رو حداقل بازشماری نمیکنید ومدام بهانه میارید واون بنده خدا کاندیداهایی که حقشون خورده شده رو سر کارگذاشتین

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی