شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

واحد حفظ نباتات جهاد کشاورزی شهرستان انار اعلام کرد آفت کش موونتو به عنوان یکی از روش های موثر در کنترل آفت پسیل پسته مورد توجه می باشد .

  واحد حفظ نباتات جهاد کشاورزی شهرستان انار اعلام کرد آفت کش موونتو به عنوان یکی از روش های موثر در کنترل آفت پسیل پسته مورد توجه می باشد .

به گزارش ” انارما ” ، ستاد شبکه مراقبت و پیش آگاهی مدیریت و واحد حفظ نباتات جهاد کشاورزی شهرستان انار در اطلاعیه ی زیر اعلام کرد:

بدینوسیله به اطلاع کشاورزان شهرستان انار می رساند پیرو اطلاعیه شماره ۱۷ مورخ ۹۶/۲/۱۲ آفت کش موونتو به عنوان یکی از روش های موثر در کنترل آفت پسیل پسته مورد توجه می باشد .

اخیرا مشاهده گردیده است که در برخی موارد اختلاط غیرضروری این آفت کش با سموم ضربه ای همانند فن والریت و دورسبان توسط بعضی از فروشندگی های سموم کشاورزی و نیز مصرف این مواد توسط کشاورزان جهت کنترل پسیل پسته توصیه می گردد و از آن جهت که این موضوع می تواند مشکلات عدیده ای در کارایی آفت کش موونتو به وجود آورد و مقاومت احتمالی آفت را افزایش دهد لذا توصیه می گردد از هرگونه اختلاط خودسرانه این آفت کش با سموم ضربه ای خودداری گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن ۳۴۳۸۲۷۰۰ در ساعات اداری تماس حاصل فرمائید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

اسکان بیش از هزار و نهصد مسافر نوروزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار

به گزارش پایگاه خبری انارما، محمدعلی پورصالحی دبیر کمیته رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحدانار گفت: از ابتدای فعالیت ستاد اسکان دانشگاه در ایام تعطیلات عید نوروز، این واحد دانشگاهی میزبان همکاران و دیگر ...

یادداشت های خصوصی