جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

فرمانده انتظامی”انار” با اشاره به تامین امنیت اجتماعی در ماه مبارک رمضان و تعطیلات تابستانی گفت:پلیس با پوشش محسوس و نامحسوس،ضمن فراهم نمودن شرایط مطلوب،باهرگونه هنجارشکنی و مزاحمت،برخورد قانونی و موثر دارد. به گزارش انارما ، سرهنگ”جعفر غضنفری” بیان داشت:با توجه به حضور مردم پس از افطار در پارکها و معابر،پلیس بابرنامه ریزی هدفمند وباهمکاری […]

فرمانده انتظامی”انار” با اشاره به تامین امنیت اجتماعی در ماه مبارک رمضان و تعطیلات تابستانی گفت:پلیس با پوشش محسوس و نامحسوس،ضمن فراهم نمودن شرایط مطلوب،باهرگونه هنجارشکنی و مزاحمت،برخورد قانونی و موثر دارد.

به گزارش انارما ، سرهنگ”جعفر غضنفری” بیان داشت:با توجه به حضور مردم پس از افطار در پارکها و معابر،پلیس بابرنامه ریزی هدفمند وباهمکاری مردم در جهت ارتقای نظم و آرامش اقدامات لازم را در خصوص رعایت تمامی اصول شرعی و قانونی به عمل می آورد.
“غضنفری” با توجه به ظرفیتهای موجود شهرستان اظهار داشت:برنامه ریزی مسئولین مربوطه در جهت فراهم نمودن امکانات و زیرساخت های مناسب اعم از پارکهای محلی،پیست و مراکز تفریحی و گردشی و…باسرعت لازم در اولویت قرار گیرد تا شهروندان بتوانند به راحتی و با آرامش لازم اوقات فراغت خود و فرزندانشان راسپری کنند.
وی در پایان یادآور شد:پلیس با تمام ظرفیت و توان خود تلاش می کند محیطی امن و مناسب رابرای عموم مردم فراهم کند و در این مسیر ضمن نیاز به همکاری مردم و توجه به تذکرات و آموزشهای لازم از سوی آنها انتظار می رود والدین نیز نسبت به توجیه کامل فرزندان خود در استفاده از موتورسیکلت و دوچرخه و نیز پیاده روی اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

شاغل جمعه 9 ژوئن 2017 - 4:42 ق.ظ

واقعا ممنونیم

........ شنبه 10 ژوئن 2017 - 10:25 ق.ظ

کاش هرشب یکی از پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی از ساعت ۹ تا ۱۲ در بلوار آیت الله خامنه ای مستقر میشدند . پیاده روی بانوان و دوچرخه سواری بچه ها در این زمان با خطراتی همچون تک چرخ زدن بعضی جوانان و ماشین سواری با سرعت بالای بعضی آقایان در این بلوار مشکل ساز شده.ما به شخصه بچه ها و خودمون داخل کوچه ورزش می کنیم که اونم با رفت و آمد موتوریا همراه با ترس و دلهره است.اگر مرد عمل هستید بسم الله

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی