پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

جمعی از مردم شهر انار صبح یک شنبه ۲۱خردادماه مقابل دادسرای انقلاب شهرستان انار در برابرگفتمان غربی و غیر انقلابی یک سایت در شهرستان انار تجمع و راهپیمایی اعتراض آمیز برگزار کردند.

جمعی از مردم شهر انار صبح یک شنبه ۲۱خردادماه مقابل دادسرای انقلاب شهرستان انار در برابرگفتمان غربی و غیر انقلابی یک سایت در شهرستان انار تجمع و راهپیمایی اعتراض آمیز برگزار کردند.

به گزارش ” انارما” ؛ جمعی از مردم شهر انار صبح یک شنبه ۲۱خردادماه مقابل دادسرای انقلاب شهرستان انار در برابرگفتمان غربی و غیر انقلابی یک سایت در شهرستان انار تجمع و راهپیمایی اعتراض آمیز برگزار کردند.

هدف از این تجمع  که به صورت خود جوش مردمی برگزار شد، اعتراض به گفتمان غربی و غیر انقلابی و بعضا ضد انقلابی حاکم بر یکی از رسانه های شهرستان انار بوده که  این رسانه حتی سابقه فیلتر شدن و نیز مدیرمسئولان این سایت خود را به دایره تنگ «خط قرمزها» کشانده اند که توسط مامورین وزارت اطلاعات سابقه بازداشت در زندان مرکزی رفسنجان را نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده اند.

یکی از تجمع کننده گان در گفتگو با “انارما” دلیل اعتراض خود را چنین بیان کرد: ما که در اینجا جمع شده ایم نه از ارازل واوباشیم  و نه شورشگر و نه اغتشاشگر ، نه بی سواد ، نه بی شناسنامه و نه از جهنم برگشته و نه تشویش گر اذعان عمومی ؛ ما نه مخالف قانونیم و نه مخالف آزادی و عقل و منطقیم.

ما چون طرفدار قانون و عقل و منطق و آزادی هستیم اینجا جمع شده ایم ، ما درد دین داریم ، ما دلسوز نظامیم؛

ما با آزادی مخالف نیستیم ما با بی بندوباری مخالفیم ، ما با آزادی مخالف نیستیم ما با بی عفتی و بی غیرتی مخالفیم ، ما با غرب زدگی  و جسارت به مراجع و بزرگان و علما و متولین و ائمه جمعه و جماعات مخالفیم ، ما با آزادی مخالف نیستیم ما با غارت فرهنگی و تهاجم فرهنگی مخالفیم و ما با تبدیل شدن به شیپور دشمن مخالفیم.

چرا در یکی از سایت های خبری شهر انار گفتمان غربی و غیر انقلابی و بعضا ضد انقلابی حاکم است ؟ چرا گفتمان انقلاب حاکم نیست؟.

در این سایت تا بحال چندین بار از مواضع انقلابیون حمایت شده؟چرا فریاد های عمارهای انقلاب در این سایت جا ندارد.چرا این سایت تبدیل به شیپور دشمن و ابزار دست دشمن شده است.اصحاب رسانه باید دیده بان نظام باشند نه دیده بان دشمن.

و حرف آخر اینجا ایران است کشور شیرمردان و شیر زنان خمینی کبیر و ابر سیاستمدار جهان سیدعلی خامنه ای ، ما در برابر اعضای این سایت به مناظره و مباهله رودرودعوت می کنیم.

به گزارش ” انارما” ،حضور رعیتی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان انار در جمع اعتراض کنندگان از حواشی های این تجمع بود که با ورود وی تجمع کنندگان حاضر در محل با دردست داشتن چندین طومار و استشهاد توسط مردم شهر خواستار رسیدگی از فعالیت مغرضانه این رسانه شدند.

حال مسئولین شهرستان و حتی مسئولین استانی درمورد انتشار اخبار و بی حرمتی یک رسانه در شهرستان باید فکری اساسی بردارند و این موضوع را یک بار برای همیشه حل کنند تا دغدغه مردم بیش از این نشود.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

اناری چهارشنبه 14 ژوئن 2017 - 9:49 ق.ظ

انشاءالله از حالا که استارت تجمع مردمی و مطالبه عمومی مردم از مسئولین بابت رفتارها و عملکردهای غیر انقلابی این سایت مجهول الهویه خورده شده و ظاهرا شنیده ها حاکی از آن داره که دادستان از عملکرد نهادها و ارگانهای انقلابی هم ابراز نارضایتی کرده ، جا داره که تجمع های بعدی اونجا انجام بشه ، تا شاید این نهادها از تعطیلی بدر آمده و از خواب غفلت بیدار شوند .

میرسلیم چهارشنبه 14 ژوئن 2017 - 2:57 ب.ظ

راستی جای متولیان امور دینی مردم مثل حوزه علمیه امام جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی و روحانیت تو این امر کجاست ؟ چرا این عزیزان اقدام شجاعانه ای از خود نشان نمیدهند ؟ چرا به قول حضرت آقا ، دچار تعطیلی اند ؟ البته دور از انصاف نباشه بعضی از روحانیت معظم اناری و غیر اناری در این تجمع حضور داشتند که مایه دلگرمی بود ، ولی روی سخن ما با کسانی است که اهل انارند ولی متاسفانه دچار غفلت و تعطیلی و سازش شدن . مخصوصا نهاد سازمان تبلیغات .
در منظومه فکری امام راحل یه نامه به رئیس وقت سازمان تبلیغات موجوده که خوندن آن خالی از لطف و دور از واقعیات امروز ما نیست
موضوع نامه : تعیین رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
« ان شاء اللَّه در محدوده توانتان نقاط کور و مجهول را براى مردم شریف ایران و جهان اسلام باز و روشن نمایید ؛ و چهارچوب اسلام ناب
محمدى ، که ترسیم قهر و خشم و کینه مقدس و انقلابی علیه سرمایه دارى غرب و کمونیسم متجاوز شرق است ، و نیز راه مبارزه علیه ریا
و حیله و خدعه را به مردم و بخصوص جوانان سلحشورمان نشان دهید … این مسأله که نظام در اهداف خود جدى است و با هیچ کس شوخى
ندارد و در صورت به خطر افتادن ارزشهاى اسلامی با هر کس در هر موقعیت قاطعانه برخورد مینماید ، باید به عنوان یک اصل خدشه ناپذیر براى تمامى دست اندرکاران و مردم تبلیغ گردد . صحیفه امام ، ج۱۲ ، ص : ۴۲ »
براستی با توجه به تاکید و توصیه امام راحل عزیز در مورد اهداف مهم نظام و تبییین و تشریح آن برای همگان و جدی بودن این مهم که جزو شاخصه ها و مولفه های سازمان تبلیغات نیز میباشد ، نقش و جایگاه این نهاد انقلابی کجاست و در چه مسیری حرکت میکند ؟
یه ضرب المثل هست که از قدیما میگن هر چه که بگندد نمکش میزنند ، وای به روزی که بگندد نمک !!!

بیدار چهارشنبه 14 ژوئن 2017 - 3:02 ب.ظ

من میگم چطوره یه تجمع بگذاریم جلو دفتر امام جمعه و سازمان تبلیغات و حوزه علمیه ، اول این آقایون و هل بدیم ، بیدارشون کنیم و از تعطیلی درشون بیاریم ، بعدش خود بخود کارها رو غلتک میوفته و اصلاح میشه ، میگی نه ، امتحانش مجانیه !!!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی