پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

شامگاه چهارشنبه ۲۴خرداد مراسم جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان اناری جرایم غیر عمد در کاروانسرا برگزار شد.

  شامگاه چهارشنبه ۲۴خرداد مراسم جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان اناری جرایم غیر عمد در کاروانسرا برگزار شد.

 به گزارش “انارما” ،  در این مراسم حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار ضمن تقدیر از ستاد دیه و دستگاه قضایی شهرستان در برپایی این مراسم گفت:شرکت در این عمل خیرخواهانه و سامان دادن به خانواده ای که سرپرستشان به علت یک حادثه غیرعمدی و نداشتن توان پرداخت دیه در بند است اجر و منزلت فراوانی دارد که یقینا در دنیا و آخرت خیرین بزرگوار به آن خواهند رسید.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه گلریزان یک سنت الهی است گفت: این مراسم جشن آبرو خریدن است و این حرکت خیرخواهانه نزد خداوند فضیلت بسیار زیادی دارد.

در ادامه این مراسم حسینی رئیس دادگستری شهرستان انار  اظهار داشت:  هرساله به همت ستاد دیه مراسمی تحت عنوان گلریزان برای پرداخت دیات زندانیانی که جرایم غیر عمد دارند برگزار می شود .

وی در خصوص آمار تعداد زندانیان زندان رفسنجان تصریح کرد: مجموعا بیش از ۹۰۰نفر زندانی در زندان رفسنجان هستند که از این تعداد ۳۵نفر آنها زندانیان شهرستان انار می باشند.

حسینی با بیان اینکه در سال گذشته قریب ۸۰ میلیون تومان از جشن گلریزان در انار جمع آوری شده خاطر نشان کرد: تمامی این پول ضمن ثبت و ضبط شدن به حساب ستاد دیه شهرستان انار واریز شده است.

رئیس دادگستری انار در ادامه ابراز امیدواری کرد امسال با کمک خیرین مبلغ مورد نیاز برای آزادی دوتن از زندانیان اناری که بعلت جرایم غیر عمد در زندان هستند فراهم شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه تمامی عواید مراسم گلریزان به حساب ستاد دیه شهرستان انار واریز می شود گفت:یقینا این پول محفوظ خواهد بود و زندانیان اناری واجدشرایط در اولویت خواهند بود.

لازم بذکر است آن دسته از همشهریانی که تمایل به شرکت در این عمل خیرخواهانه دارند میتوانند با مراجعه با دادگستری انار وجوه نقدی خود را به ستاد دیه شهرستان انار جهت کمک به زندانیان پرداخت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

اناری پنج‌شنبه 15 ژوئن 2017 - 8:57 ق.ظ

خوش به حال این عزیزانی که خداوند توفیق شرکت و کمک به این امر مهم رو به اونها داده ، کاش مبلغی رو هم که جمع شده اعلان میکردید ؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی