جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

تیم اسکواش شهرداری انار با کسب شش مقام برتر استانی به مرحله کشوری راه یافت.

تیم اسکواش شهرداری انار با کسب شش مقام برتر استانی  به مرحله کشوری راه یافت.

به گزارش ” انارما” ؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری انار ، مسابقات اسکواش جام رمضان و انتخابی قهرمانی کشور با حضور ۳۲ شرکت کننده در ۵ رده سنی در کرمان برگزار شد .

 تیم اسکواش انار  که با مربیگری اعظم حلاجی زاده و سرپرستی احمدرضا خراسانی در جام رمضان۹۶ اعزام شده بودند توانستند شش مقام برتر را از آن خود کنند.

 دختران در رده سنی زیر ۹ سال ” اسرا علیپور” مقام سوم ، زیر ۱۱ سال “محدثه قادری” مقام سوم ، زیر ۱۳ سال “سحرالسادات سجادی” مقام دوم ، زیر ۱۵ سال “فاطمه صادقی” مقام سوم و پسران در رده سنی زیر ۱۳ سال “مبین بیداد ” مقام دوم و “مهدی صالحی” مقام سوم مشترک را بدست آوردند.

“مبین بیداد و سحرالسادات سجادی” به مسابقات کشوری که در شهرستان های رشت و اراک برگزار می شود راه یافتند.

رحیمی شهردار انار ضمن تبریک به مربی ، ورزشکاران و خانواده ایشان بیان کرد: رشته اسکواش از جمله رشته‌های ورزشی بسیار مفرح است که با وجود سالن اسکواش در مجموعه ورزشی شهرداری انار واقع در خیابان امام (ره) خانواده‌ها می‌توانند فرزندان خود را به سمت این رشته جذاب سوق دهند .

وی درادامه افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر اناردر راستای ارج نهادن به امر ورزش و سلامتی و تشویق جوانان آمادگی خود را جهت حمایت از همه ورزشکاران رشته های مختلف کما فی سابق اعلام می نماید و  پیروزی و موفقیت روز افزون همه ورزشکاران در همه عرصه های ورزشی و مسابقات را خواستار است

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی