شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

امام جمعه انارگفت:حضور امت اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس از مصادیق عمل صالح است و به دنیا اعلام می کنند که آزادی فلسطین و قدس همچنان مسئله اول جهان اسلام است .

امام جمعه انارگفت:حضور امت اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس از مصادیق عمل صالح است و به دنیا اعلام می کنند که آزادی فلسطین و قدس همچنان مسئله اول جهان اسلام است .

به گزارش ” انارما” ؛ حجت الاسلام منتظری در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس حضور امت اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس را بسیار موثر دانست و گفت:حضور امت اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس از مصادیق عمل صالح است و به دنیا اعلام می کنند که آزادی فلسطین و قدس همچنان مسئله اول جهان اسلام است .
وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی مقام شامخ شهیدان مدافع حرم ،شهدای مرزدار وشهدای اطلاعات و امنیت کشور ادای احترام نمودند و بی حرمتی به خانواده های معظم شهیدان را خیانت به کشور دانستند.
امام جمعه انار به ایستادگی جمهوری اسلامی در مقابل مستکبران اشاره نمود و گفت:این ملت ایران است که به دشمنان سیلی خواهد زد که یکی از این سیلی ها،سیلی موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست ها و مدافعان منطقه ای و بین المللی آنها بود.
حجت الاسلام منتظری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی گفت:شهادت هفده هزار نفر از هموطنان در دهه‌ی شصت و حمایت آمریکا از تروریستها از مصادیق حقوق بشر آمریکایی است.
وی به هفته قوه قضائیه نیز اشاره نمود و گفت :مهمترین مطالبه ملت از قوه قضائیه اجرای عدالت اجتماعی و فساد ستیزی است که همه ی قوای سه گانه باید نسبت به اجرای عدالت اجتماعی در عمل اهتمام بورزند.
امام جمعه انار با تشکر از زحمات جهاد کشاورزی گفت :کشاورزی شهرستان انار که از پایه های بسیار مهم اقتصاد مقاومتی است بر اثر کمبود و بی کیفیتی و برداشت بی رویه آب و استفاده غیر اصولی از سمهای خطرناک در معرض نابودی است .
وی افزود:شهرستان انار به بازار فروش انواع سمها تبدیل شده و بعضی از افراد با استفاده غیر اصولی از این سمها علاوه بر تهدید سلامت مردم و شیوع انواع سرطان‌ها،کشاورزی پسته را در معرض نابودی قرار داده اند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی