سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

بدنبال سردادن شعارهای عده‌ای علیه برخی مسئولین کشور در حاشیه راهپیمایی روز قدس سال ۹۶ حجت الاسلام حمید قدیری نظر صریح رهبر انقلاب درباره شعار دادن علیه مسئولین را برای این پایگاه اطلاع رسانی ارسال کرد

 بدنبال سردادن شعارهای عده‌ای علیه برخی مسئولین کشور در حاشیه راهپیمایی روز قدس سال ۹۶ حجت الاسلام حمید قدیری نظر صریح رهبر انقلاب درباره شعار دادن علیه مسئولین را برای این پایگاه اطلاع رسانی ارسال کرد

به گزارش ” انارما” بدنبال سردادن شعارهای عده‌ای علیه برخی مسئولین کشور در حاشیه راهپیمایی روز قدس سال ۹۶ حجت الاسلام حمید قدیری نظر صریح رهبر انقلاب درباره شعار دادن علیه مسئولین را برای این پایگاه اطلاع رسانی ارسال کرد.

متن ارسالی بدین شرح می باشد:

امروز و در راهپیمایی تهران عده ای با مواجه شدن با جناب آقای روحانی رئیس جمهور محترم، شعار بنی صدر روحانی پیوندتان مبارک سردادند. در این باره نکاتی با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب قابل ذکر است.

?ایشان در جمع مردم آذربایجان در بهمن ماه ۹۱ فرمودند :
«این‌که عده‌ای برخی را ضد ولایت و ضد بصیرت بنامند و شعار بدهند، نظیر آن‌چه اخیراً در قم روی داد، اقدامی غلط است و بنده کاملاً مخالف این کارها هستم که قبلاً هم نظیر آن در مرقد مطهر حضرت امام [رضوان‌الله‌علیه] اتفاق افتاد و به مسئولان تذکر دادم جلوی این کارها را بگیرند.
رهبر انقلاب افزودند: کسانی که راه‌می‌افتند و شعار می‌دهند، اگر واقعاً حزب‌اللهی و مؤمن هستند، بدانند که این کارها به ضرر کشور و خلاف شرع است و اگر هم اعتنایی به این حرف‌ها ندارند که حسابشان جداست».

⭕️ و اما نکات قابل ذکر :

  •  این اقدامات قطعا در مسیر مخالفت قطعی امر رهبر معظم انقلاب است که فرمودند کاملا با آن مخافم و امت انقلابی و حزب الله بصورت قطعی از اینچنین اقدامات اعلام برائت کرده و این اقدامات غلط، نادرست و خلاف شرع را محکوم میکند!
  • این افراد قطعا نه متعلق به جریان حزب الله و انقلابی هستند و نه دل در گرو امنیت ملی و وحدت کلمه که توصیه امام راحل و رهبر معظم انقلاب میباشد، دارند.
  • اینکه چه افرادی و با چه انگیزه ای دست به این اقدام زده اند جای سؤال است. بعید نباید دانست که عده ای نفوذی با تحریک عواطف و احساسات عده ای اندک، این اقدام را رقم زده اند!
  •  امت حزب الله و انقلابی و همیشه در صحنه علی رغم انتقاداتی که به دولت محترم دارد، حمایت خود را در چارچوب قانون و تبعیت از رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای، از دولت اعلام میدارد و از دستگاههای امنیتی و قضائی تقاضا دارد در صورت شناسایی عوامل و آغاز کنندگان این اقدام، با آنها برخورد کنند تا از تکرار این دست اقدامات جلوگیری شود.

 

✅ در پایان، از تمام مردم فهیم و احزاب و گروهها، تقاضا داریم با محکوم کردن این اقدام زشت، از نسبت دادن این حرکت ناپسند به گروه یا جناح خاص خودداری کرده و وحدت کلمه را اولویت اصلی فعالیت های سیاسی و اجتماعی خود قرار دهند!

حمید قدیری

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

313 جمعه 23 ژوئن 2017 - 10:03 ب.ظ

این جماعت گله دارن اما وقتی در این دولت خفقان جایی برای اعتراض ندارن اینجوری تخلیه میشه
اینها نتیجه کارهای خود دولت

انار ی جمعه 23 ژوئن 2017 - 10:05 ب.ظ

این حرکت زشت نتیجه تحریکات افرادی همچون جنابعالی برعلیه رییس جمهور است نیازبه اینکه شماها محکوم کنید نیست مردم قبلا محکوم کرده اند

ناشناس شنبه 24 ژوئن 2017 - 2:50 ب.ظ

جناب … وقتی شما با سخنان خود بر منابر مختلف جامعه را بر علیه رییس جمهور تحریک می کنید چه انتظاری از عامه مردم است.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی