پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

 شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام رمضان فوتسال انار تیم های فتوت و یادبود توانسند با شمست حریفانشان به مرحله فینال صعود کنند تا به نوعی دیدار فینال جام رمضان سال گذشته را تکرار کنند. به گزارش انارما ، در این مرحله تیم فتوت که در یک بازی حساس و نزدیک در وقت های […]

 شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام رمضان فوتسال انار تیم های فتوت و یادبود توانسند با شمست حریفانشان به مرحله فینال صعود کنند تا به نوعی دیدار فینال جام رمضان سال گذشته را تکرار کنند.

به گزارش انارما ، در این مرحله تیم فتوت که در یک بازی حساس و نزدیک در وقت های عادی بازی و اضافی با تیم یادبود ابوالقاسمی شریف آباد به تساوی ۴ بر ۴ رضایت داده بود توانست در ضربات پنالتی با نتیحه ۳بر ۱ پیروز شود و راهی دیدار فینال شود.

در دیگر بازی تیم یادبود انار کار نسبتا راحت تری داشت و توانست در یک بازی برتر با نتیجه ۷بر۳ تیم یادیار بیاض را شکست و حریف تیم فتوت در دیدار فینال شود.

بدین ترتیب شنبه شب ۳تیر تیم های (یادبود ابوالقاسمی شریف آباد  و یاد یار بیاض ) در دیدار رده بندی  “ساعت۲۱” و تیم های (یادبود انار و فتوت )در دیدار فینال” ساعت ۲۲”  در سالن وزشی آزادگان انار به مصاف هم خواهند رفت.

لازم بذکر است فینال جام رمضان سال گذشته فوتسال انار هم بین دو تیم فتوت و یادبود برگزار شد که آن  بازی با قهرمانی تیم یادبود همراه بود.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی