پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

یکی از بازیکنان تیم فتوت در حرکتی زشت و غیراخلاقی با ارسال پیام هایی به علی خسروی ، ضمن توهین و فحاشی به وی ، از نظر کارشناسی او انتقاد کرد…

یکی از بازیکنان تیم فتوت در حرکتی زشت و غیراخلاقی با ارسال پیام هایی به علی خسروی ، ضمن توهین و فحاشی به وی ، از نظر کارشناسی او انتقاد کرد.

به دنبال انتشار مصاحبه انارما با علی خسروی کارشناس مطرح داری فوتبال در مورد صحنه بحث برانگیز فینال جام رمضان انار ، یکی از بازیکنان تیم فتوت در حرکتی زشت و غیراخلاقی با ارسال پیام هایی به علی خسروی ، ضمن توهین و فحاشی به وی ، از نظر کارشناسی او انتقاد کرد.

علی خسروی در واکنش به این حرکت ناشایست به انارما گفت: اصلا انتظار چنین رفتاری را نداشتم و نمیدانستم با نظر دادن در مورد یک صحنه داوری اینچنین آماج توهین و فحاشی قرار می گیرم ، واقعا جای تاسف دارد.

وی افزود: این چه وضعی است اینکه یک جوانی که من را نمی شناسد به من توهین می کند . من نظرم را گفتم و شما میتوانید چندین کارشناس داوری دیگر بیاورید که نظر بدهد . این جوان اگر انتقادی داشت میتوانست خیلی محترمانه بیان کند.

انارما بنا بر پیشنهاد علی خسروی از انتشار نام این فرد اجتناب می کند و ضمن ابراز تاسف از این حرکت ناشایست ، از آقای خسروی به دلیل بی اخلاقی و بی جنبگی افرادی که از فوتبال تنها شوت کردن توپ را یاد گرفته اند و با زیر پاگذاشتن اخلاق و ادب موجب بدنامی ورزش شهرشان می شوند پوزش می طلبد.

جمعی از اهالی فوتبال انار در پیامی ضمن تبری از این حرکت ناشایست ، از علی خسروی دلجویی کردند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

اناری یکشنبه 25 ژوئن 2017 - 2:47 ب.ظ

آبروی فوتبال انار رو بردن فتوتیا

دهه 60 ی یکشنبه 25 ژوئن 2017 - 3:57 ب.ظ

فتوتیا اگه فوتبال رو ول نمیکنید لااقل حیا کنید و اسم تیمتون رو عوض کنید ای ناجوامردان پر ادعا..
اق

فوتبالی یکشنبه 25 ژوئن 2017 - 7:15 ب.ظ

حق فتوت خورده شد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی