چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

مراسم گرامیداشت هفتم تیرماه سالروز شهادت شهید مظلوم دکتر بهشتی با حضور جمعی از مردم و رؤسای ادارات و کارمندان حوزه قضایی شهرستان انار در مسجد صاحب الزمان برگزار شد . به گزارش انارما ، در این مراسم حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مظلوم بهشتی و ۷۲تن از […]

مراسم گرامیداشت هفتم تیرماه سالروز شهادت شهید مظلوم دکتر بهشتی با حضور جمعی از مردم و رؤسای ادارات و کارمندان حوزه قضایی شهرستان انار در مسجد صاحب الزمان برگزار شد .
به گزارش انارما ، در این مراسم حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مظلوم بهشتی و ۷۲تن از یاران امام خمینی گفت :قوه قضائیه با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری به عنوان رکن اساسی نظام، مسوولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.

وی افزود:شهید بهشتی و یارانش با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم و با شهادتشان مسیر روشنی فرا روی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند.

در ادامه مراسم حسینی رئیس دادگستری شهرستان انار نیز گفت :هفته قوه قضائیه و گرامیداشت حادثه هفتم تیر فرصت مغتنمی برای یادآوری جنایات و خیانتهای منافقین کوردل، به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب، تکریم مقام شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی و محکوم کردن توطئه‌های استکبار جهانی علیه مردم انقلابی و آگاه ایران اسلامی است.

وی در ادامه گفت :اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره)هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگذاران ومسئولینقضائی ،قضات،کارکنان وخدمتگذاران این قوه تبریک عرض نموده از همکاری مردم و ادارات در سطح شهرستان که موجب کاهش چشمگیر جرائم گردیده قدردانی می نمایم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی