پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

به گزارش انارما ، جشنواره موسیقی نواحی با شرکت گروه های موسیقی از استان گلستان ، کشور افغانستان  و شهر های منوجان و جیرفت در انار برگزار شد. احمد انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس در این مراسم با اشاره به اهمیت ارج نهادن به موسیقی نواحی و محلی گفت: موسیقی های […]

به گزارش انارما ، جشنواره موسیقی نواحی با شرکت گروه های موسیقی از استان گلستان ، کشور افغانستان  و شهر های منوجان و جیرفت در انار برگزار شد.

احمد انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس در این مراسم با اشاره به اهمیت ارج نهادن به موسیقی نواحی و محلی گفت: موسیقی های محلی به نوعی معرف هویت یک منطقه و یک شهر است و نباید به فراموشی سپرده شود.

محمدی در ادامه از پیش دستی مدیرکل ارشاد استان کرمان در استمرار برگزاری جشنواره موسیقی محلی کشوری به میزبانی استان کرمان تقدیر کرد.

وی در پایان به حادثه تروریستی که چندی پیش در مجلس رخ داد اشاره کرد  گفت: از همه دوستانی که در انار و رفسنجان پیگیر وضعیت ما بودند تشکر میکنم و ما در آن روز در همان شرایط در حالی که تروریست ها به ساختمان مجلس راه یافته بودند و قصد ورود به صحن علنی مجلس را داشتند جلسه را بدون وقفه ادامه دادیم و آنها نیز با رشادت های نیرو های امنیتی ناکام ماندند و به هلاکت رسیدند.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی