جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

امام جمعه انار گفت: گسترش فعالیت های فرهنگی و اجرای برنامه های پر محتوا موجب میشود تا هیچ رسانه‌ و سایت ضد دینیبه اهداف شوم خودش نرسد…

امام جمعه انار گفت: گسترش فعالیت های فرهنگی و اجرای برنامه های پر محتوا موجب میشود تا هیچ رسانه‌ و سایت ضد دینیبه اهداف شوم خودش نرسد.

به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه این هفته از حضور یکپارچه امت اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر کرد و گفت : دشمنان اسلام با دامن زدن به اختلافات و درگیری میان مسلمانان می‌خواهند مسئله قدس، که اصلی ترین مسئله جهان اسلام است به فراموشی سپرده شود .

وی به حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت : حمایت از رژیم کودک کش اسرائیل غاصب ،حمله به بیمارستان ها، قتل و غارت مردم بی دفاع پاکستان، افغانستان ، عراق و سوریه ،حمایت از آل سعود در قتل هزاران زن و مرد و کودک بی گناه در یمن ،حمایت از تروریست ها و سرنگونی هواپیمای مسافربری نمونه ای از حقوق بشر آمریکایی است.

امام جمعه شهرستان انار در تبیین آتش به اختیار گفت: آتش به اختیار یعنی دلسوزان انقلاب اسلامی ، صاحبان فکر و اندیشه و جوانان پرشور و انقلابی با فعالیت های فرهنگی خود جوش و تمیز، راه نفوذ فرهنگ مبتذل بیگانگان را ببندند.

وی افزود:اگر نیروهای مومن و انقلابی دست به دست هم دهند با گسترش فعالیت های فرهنگی و اجرای برنامه های پر محتوا و متنوع انجام وظیفه نمایند؛ به طور قطع مورد استقبال مردم واقع خواهد شد ودر این صورت هیچ رسانه‌ و سایت ضد دینی و ضد ارزشی وهیچ فضا و کانال مبتذلی به اهداف شوم خودش نخواهد رسید.

وی یکی از راه های مبارزه با فساد را ترویج معروف ها دانست و گفت :باید کارهای خوب و معروف را با زبان خوش ، برخورد محبت آمیز و به اندازه ظرفیت افراد ترویج و گسترش داد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی