پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت:مراکز ترک اعتیاد داوطلبانه جهت کارآیی و اثربخشی بیشتر نیازمند توجه معنوی و مادی مسئولین است..

 فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت:مراکز ترک اعتیاد داوطلبانه جهت کارآیی و اثربخشی بیشتر نیازمند توجه معنوی و مادی مسئولین است.
  به گزارش انارما ،به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر  فرماندار انار به اتفاق فرمانده نیروی انتظامی شهرستان  ، رئیس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان وجمعی از مسئولین انتظامی و اداری  از مرکز ترک اعتیاد اندیشه پویا روستای سایقی بازدید کردند.

فرماندار انار در این بازدید اظهار داشت: بر این اعتقادیم که توانمندسازی فرد بهبود یافته و نیز آموزش مهارتهای زندگی و ارایه کمک های مشاوره می تواند موجب افزایش توان فرد و تضمین بازگشت او به زندگی عادی و عدم بازگشت به اعتیاد شود.

غضنفری در حاشیه این بازدید بیان داشت:آسیب دیدگان اعتیاد بایستی به نحو موثرو برنامه ریزی شده ای تحت حمایت های درمانی و اصلاحی قرار گیرند تا از شاهد روند کاهش آمار معتادان و آسیبهای ناشی از آن باشیم.

وی مهمترین راه های پیشگیری از اعتیاد را در سه موضوع آموزش خانواده ها،آگاهی بخشی به افراد در معرض خطر و نهایتا اشتغال مناسب ذکر نمود و خاطر نشان ساخت :متاسفانه در حال حاضربا بررسی مختصری از شرایط افراد معتاد به راحتی ضعف های شدید در سه موضوع ذکر شده بویژه آموزش و تربیت صحیح در خانواده ها قابل لمس می باشد.

فرمانده انتظامی انار اظهار داشت:در حوزه بازگشت افراد معتاد ،درک حوزه عاطفی و روانی توسط خانواده،مسئولین و نهادهای مختلف و نهایتا جامعه و افراد آن از اساسی ترین شرایط در کنار تحقق اشتغال و سرگرمی آنها می باشد که اینگونه بازدیدها و توجه به شخصیت انسانی افراد معتاد در حال ترک،کمک موثری به آنها می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

انشاالله به زودی زود زهرا کوچولوخوب میشه یکشنبه 2 جولای 2017 - 8:57 ق.ظ

کمپ خیلی خیللللللللللللی مسخره ی هست فقط دلشون بند پول هر کی رفت توی کمپ

انشاالله به زودی زود زهرا کوچولوخوب میشه یکشنبه 2 جولای 2017 - 10:19 ب.ظ

کاشکی این کمپ تو انار بود اصلا رسیدگی خوبی نداره

منصف... سه‌شنبه 4 جولای 2017 - 10:55 ب.ظ

تا کسی خودش تو اون محیط نباشه نمیتونه درموردش نظر بده. منکه واااقعاااا هم ازمدیریتش هم از پرسنلش هم از جو کمپ راضی بودم وهمیشه براشون دعا میکنم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی